позадина ж.

позадина (ж.)

ЧИН ТРЕТИ Во Арсовото лозје, Во позадината падина на Водно благо наклонета, начичкана со мали лозја, понекои оградени со ниски плотови.
„Чорбаџи Теодос“ од Васил Иљоски (1937)
Но, Глигор ја наслутува позадината и цената на Џемаловата услужливост.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
МИХАЈЛО: Те вика! (Одеднаш ги губи крилата. Султана се враќа назад зад фреската која се затвора, златната позадина се крева горе, сцената е иста како на почетокот.)
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)
Ги вади позадината, ги фаќа ко стаорци.
„Пиреј“ од Петре М. Андреевски (1983)
ЧОВЕКОТ: Цел живот сум бил во позадина.
„Последниот балкански вампир“ од Дејан Дуковски (1989)
Втората девојка, нашминкана тинејџерка, е снимена, легната помешешки, во песокот на некоја плажа, несомнено монденска, за што сведочат бело-сините лигештули, чадори за сонце и куполести кабини за пресоблекување во позадина на фотографијата, како и делумно фатениот сламен шанк со свежи коктели од ананас, киви, дињи и друго медитеранско овошје, богато гарнирано во издолжени чинии, елегантни како и вретенестата сенка на мускулестиот келнер во десниот горен агол.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
Расправајќи за врската помеѓу свеста, и интенционалноста, од една страна, и можностите, способностите и општата умешност кои овозможуваат да функционираат нашите ментални состојби, од друга, Серл ја модифицира својата претходна замисла за „позадината“.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Фотографија во позадина: Марсел Дишан Големото стакло
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Пушење. Во оваа група спаѓа и Shoulder, како и Space (“крупен план на шанкот на бифето додека рацете од време на време ги преместуваат чашите, а пригушената конверзација се слуша од позадината”).
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Луѓето од техниката ќе останат во позадина доколку не ги вклучат имагинативните млади луѓе.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Така тој разговори, траги коишто нема да ја има оваа апсолутистичка, можат да се следат теолошка позадина, но сепак ќе претставува мисловен експеримент и истражување кое го разбива логичкиот позитивизам.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Останатите уметности беа во позадината.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Магвампот ги развлекува свилените завеси, ја открива бесилката на осветлената позадина од црвен кремен.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Кога нејзиниот пријател, кој беше учител на едно големо јапонско семејство, одржуваше предавање во Санта Марија во Калифорнија, таа беше во позадината на публиката, стоејќи на столот, со високи потпетици, крзнена бунда и црвен трендафил во косата.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Пак помислуваме на тоа колку добро на Франц Кафка му одговара оваа необична позадина.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Моето двогодишно отсуство од штафелајните играрии е извесен тип на уметничка мимикрија во чија позадина е бавењето со феноменот на „синестезија“ како облик на енергетско- семантичка трансформација.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Можете да ме слушнете како свирам на пијано на десетгодишна возраст, додека мојот помал брат плаче во позадината.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ми се гади од позадината на сето тоа.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Уметноста секогаш е во позадина, еволуција зад сцената.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Не знам како „пасторални“ тој очекуваше да бидат, но кога ги виде огромните кравји глави - потполно розе на потполно жолта позадина - кои имав намера да ги претворам во тапети, замолче... но затоа после неколку моменти извика: „Тие се супер- пасторални! Тие се без врска!
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Повеќе