“12 Несомнено, доколку таквиот план би се остварил и би се проширил би можел успешно да му се спротивстави на обидот на Германија да ја држи “Европа во целосна потчинетост и воспоставувањето на новиот поредок би било скоро невозможно“.13 Тие биле свесни дека народот е тој кој “еден ден ќе претставува тајна армија и сите активности кои се насочени кон разбирање на тоа се активности на СОЕ, јасно одделени од воените операции, кои се преземаат од сојузничките трупи без помош на домашното население“.14 Реализирањето на сето тоа, сметале тие, било можно единствено ако се помогне некоја партија или група чија внатрешна програма му давала извесне надеж на народот дека нивните природни потреби за поголема економска сигурност, социјална правда и реформа еден ден ќе се остварат.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)
Бев наивен кога работев и ја одбранив докторската дисертација кога поверував дека дијалектичко- материјалистичкиот, односно марксистичкиот приод што го имав на париската Сорбона, во демократската и толерантна Франција, ќе претставува вистинска замка во мојата земја во времето на расчистувањето на сталинизмот кога страдаше сѐ живо и диво.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Јудеошпанскиот јазик и покрај силните арапски, турски, италијански, грчки и други влијанија, до денес ќе претставува живо сведоштво за говорниот шпански јазик на XIV и XV век.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Конечно во јудеошпанскиот ќе се најдат и многу зборови од хебрејскиот, арапскиот, турскиот, балканските јазици и други...
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Дури и конверзијата, односно промената на Бога на Албанците, првин од нивната прва религија католицизмот кон православјето и подоцна кон исламот, нели ќе претставува, и покрај сите противречности, и прва школа кон толерантност?
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Така тој разговори, траги коишто нема да ја има оваа апсолутистичка, можат да се следат теолошка позадина, но сепак ќе претставува мисловен експеримент и истражување кое го разбива логичкиот позитивизам.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Нивните написи, по период од една и пол година, за првпат биле проткаени со оптимизмот дека воениот удар од 27 март 1941 година во Кралството Југославија ќе претставува пресвртница во војната, потенцирајќи дека југословенската војска, по формирањето на новата југословенска влада на генералот Душан Симовиќ, ќе може да му се спротивстави на можниот германски напад.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
На другиот крај од океанот, во САД, одржаниот говор на Черчил предизвикал бран од дискусии во печатот.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Кон тоа придонесувал и фактот што дури и одредени членови на југословенскиот политички и воен врв во емиграција, а еден од нив е и извршителот на 27-мартовскиот удар во 1941 година, потоа претседател на Владата во емиграција, Душан Симовиќ, истапувале преку печатот, повикувајќи "ги сите вистински патриоти да му се придружат на маршал Тито (Јосип Броз) и националноослободителното движење", а "непризнавањето на Движењето, предводено од партизанската привремена влада... ќе претставува дело против нашите сојузници и олеснување на работата и активноста на нашите непријатели".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Меѓутоа, германскиот напад на Кралството Југославија на 6 април 1941 година го сменил расположението на американските новинари.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Пред сè, јавноста беше запознаена дека по ослободувањето Југославија ќе претставува федерална држава, со еднакви права за сите народи и религии.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Посебно беше нагласено, што беше од особен интерес за западните сојузници, дека основната парола на НОД не е "победа на комунизмот" туку "смрт на фашизмот, слобода на народот", бидејќи "комунистите во Југославија не можеа да ја наметнат својата волја и доктрина, а по ослободувањето ќе имаме независна Југославија и слободен народ со сите демократски слободи".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Нема сомневање дека современите научни испитувања, особено оние на полето на науката за мозокот, наведуваат на тоа дека токму тој орган на некој начин ја крие тајната на духот.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Но сè додека во детали не дознаеме како е тоа можно, материјализмот (физикализмот) не ќе може да го објасни проблемот дух-тело, туку само ќе претставува ветување за можното решение.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ако Џоан Крафорд или другите женствени ликови со кои се идентификувале геј-мажите не се навистина жени, ако цело време биле некакви преправени верзии на геј-мажите, тогаш човек не би можел разложно да ги нарекува со зборот идентификации односите на геј-мажите кон нив.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Зашто таквото сведување би го збришало самиот проблем што се нафатило да го решава, бришејќи го токму она што предлага да го објасни – имено, значењето на женствените идентификации на машката геј-култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Фиксацијата на машката геј-култура кон овие ликови едноставно ќе претставува одраз на самиот машки геј-идентитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Дека пренесувањето на нивниот разговор кај задолжените за сигурноста на земјата не ќе претставува никаква новина.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
- Командантите и нивните разговори се една работа. Но твоите размислувања и реакција во врска со мојата изјава дека имам намера да ги пријавам, е нешто сосема друго.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Со оваа одредба се менува претходната одредба од ЗВ која пропишуваше дека наведената висина ќе претставува долна граница на паричниот надоместок (чл. 26, ЗВ).
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)