При реконструкцијата по потреба можат повторно да се изведат одделни докази (чл. 234, ЗКП).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Органот што врши увид или реконструкција може да побара помош од стручно лице од криминалистичко-техничка, сообраќајна или друга струка, кое, по потреба, ќе помогне во пронаоѓањето, обезбедувањето или опишувањето на трагите, ќе изврши потребни мерења и снимања, ќе направи скици и фотодокументација или ќе собере и други податоци.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Бившиот учител, несреќен заради затворањето на школото, презема на себе да се изгради цвеќарница што ќе помогне да заживее Сарајаново и, еден ден, можеби да се отвори пак училиштето.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Ќе помогне ако молиш и ако ја спомнеш БАБА. Зацимолив како потфатено кутре: „Тато, те молам. Не беше од инает.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Толе длабоко се замисли.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Само така ќе а постигнеш и ти твоата цел — ќе го ослободиш и наше Мариово, а ќе помогнеш да се ослободи и целата наша Македонија.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Затоа, ова имплицира дека било кој разговор ќе помогне.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Ако терапијата е разговор, тогаш - според едно од правилата на граматиката и логиката за значењето и употребата на зборот “е” - разговорот е терапија.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Во случајот со сопранската арија има да се додаде уште понешто, неколку дополнителни размисли што можеби ќе помогнат да се објасни зошто шефовите на државите обично не упатуваат на Ritorna vincitor! кога си ги испраќаат репрезентациите на олимписките игри и кога на стадионите навиваат за нив (макар што победославниот војнички марш од Аида навистина се пушта, па дури и се пее, на европските фудбалски натпревари).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Веќе знаеме на кој начин спортовите се општествено обележани како мажествени, додека изведбените уметности се општествено обележани како женствени: сето тоа има врска со конкретната општествена кодираност на постапувањето наспроти настапувањето, на борбата наспроти изведбата, на активноста без сценарио наспроти активноста според сценарио, акцијата наспроти играњето улоги – и, поконкретно, со конвенционалните, поларизирани родови вредности и значења што им се припишуваат на тие дихотомии според една строга, бинарна опозиција меѓу мажественоста и женственоста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Одговорот нѐ води настрана од класните асоцијации на операта и чекор поблизу до сознанието како стилот на извиков е кодиран за род и сексуалност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Всушност, општествената прагматика на родот прави да биде општествено невозможно државник да им посака успех на спортистите што му ја претставуваат државата извикувајќи Ritorna vincitor!
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Случајно се сетив, се надоврзав услужно, дека еден мој добар школски другар работи како шеф на испорака на нови автомобили, и можеби ќе помогне...
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Холандината методолошка приврзаност кон историската контекстуализација и деконструкција како орудие кое ќе ни помогне да ги лоцираме машките предрасуди во текстот и кое ќе помогне да ги откриеме или повторно промислиме хиерархиските отпори и исклучувања коишто ги направија жените невидливи, го условува нејзиното потпирање врз континенталната философија како пат кој води надвор од машката философија.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Лично верувам дека со својот критички однос кон состојбите опишани во неговиот Календар за годините што поминале, како и со своите актуелни колумни, Трајче Кацаров ќе помогне во создавањето нови и здрави критериуми за проценување на состојбите во уметноста кај нас, иако сум совршено свесна дека сите заедно сме длабоко заглибени во истиот круг на тешко премостливи и речиси непроменливи вредности.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
За ваквата ситуација и сличните на неа, наведениот нобеловец ќе рече дека не постои ниту еден институционален аранжман кој ќе помогне прашањето да добие универзален одговор.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Господ и тоа грутче, тоа грутче па господ, и еве ти го Неделко Шијак, здрав како во младоста кога влечел по угорнини како маска.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
- Најдете ја таа грутка, рекол Никола Влашки. - Ќе му даваме по малку да пие со вода. Ишала ќе помогне.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Само тогаш ни молбата на Антица не ќе помогне.
„Антица“
од Ристо Крле
(1940)
Не. ќе им речам дека немам коњ, ако разберат, ќе простат, мислеше и се изненади кога на прашањето, како ќе помогне, призна: - Имам коњ.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Само лукот и катранот ќе помогнат, вели, ако не е повела божја.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Тој се заколна на куп кори од лубеници дека ќе помогне попот да биде заслужено казнет а мантијата за него се повеќе стануваше знаме на црна иднина, болка од која двете зрна кафе во очите побелуваат.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Погледна околу себе. Можеби некој друг минувач ќе помогне. Но не помина никој.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Понекогаш и ние, лекарите, се надеваме дека можеби ете, еден таков момент, средбата со детето, ќе помогне да се растовари...
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Работи сега и надевај се, белки бабата Бисера со свеќата ќе помогне од некоа страна".
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
А кога и тоа не ќе помогнеше, отец Иларион ќе му го земеше прстот и ќе му го ставеше на пламенот од свеќата и ќе му речеше: - Подобро ли ти е без прст, или да мислиш на рокчето...
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
„Кажи ја вистината. Можеби ќе помогнам.“
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
Другите пак слепо веруваат дека времето ќе помогне да се остварат нивните можеби и добри намери.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Можеби војната и ќе помогне нешто да се разреши.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
СИМОН: Што ќе помогне?
„Буре барут“
од Дејан Дуковски
(1994)
Што мислите дека ќе помогне?
„Буре барут“
од Дејан Дуковски
(1994)
ВЕРА: Ќе помогне ли? БАЈАЧКАТА: Не знам. ВЕРА: Па зошто тогаш сето ова? БАЈАЧКАТА: За да поминеме од редот.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
- Не- рече Петре Даскалот на тоа. – Прво е потребно лушето да знаат дека крстот, камбаната и знамето ни требаат а после и Господ ќе помогне пари да се најдат. - Така е- рече стрико Најдо.
„Крстот камбаната знамето“
од Мето Јовановски
(1990)
Затоа се изразувала надеж дека извештајот ќе помогне за “здружено работење и слевање на сите револуционерни организации под знамето на Врховниот македонски комитет“.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)