Честопати укажувам на Барк-овата (Burke) демонстрација на мотивот како рамка за оваа работа: Ние ќе користиме пет поими како генерирачки принцип во нашето истражување. Тие се: Дело, Сцена, Извршител, Средство, Цел.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Но двете треба да го направат реален (ориентален): фактот на нераздвојување.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Преку ова позајмување на структурите од литературата, открив дека ревизијата на мотивот на реактивирањето на алтернативните приказни и знаења е посебно „ослободувачка“ за индивидуата.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
„Мултинациите“ ќе користат индивидуални мозоци како орудија.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Привикни се на тоа: еден ден уметниците ќе користат кондензатори, отпорници и полупроводници како што денес ги користат четките, виолините и старудиите. 5.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Не вреди да ги составуваме.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Исто како што робовите, слугите и проститутките беа терани да ги продаваат своите тела во времето на преддигиталните стадиуми, луѓето во 2008 ќе ги продаваат своите мозоци.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)