Си отидовте задоволни од моето кутнато жолтеење. Верувајќи дека со тоа сте ги покосиле и сите брчки што ми ги довериле луѓето но вие заборавивте дека го оставате мојот корен и дека мојата смисла, всушност, само што не започнала.
„Вардар“
од Анте Поповски
(1958)
Дома не започна никаков разговор на таа тема зимување.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Ногата на Дејв изгледаше лошо, болно, но не започна навистина да го боли дури откако следниот удирач, Лојд Уикс, кој работеше кај Дејв во погонот за житарици, ја тапна топката и таа ниско по земјата отиде до фрлачот, со што Дејв заглави на третата база и неговото чудесно лизгање се покажа како бесцелно.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Оние двајца сега се вратија и поседнаа на креветот, а стариот, бригадирот Језекил, загледан во прозорецот, со некаква вратена сериозност, не можеше да не започне еден од оние свои необични разговори.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Ќерпичот се редел со раце или со специјални кошници, сѐ додека Шпанците во доцната бронзена доба од VIII век пред новата ера не започнале да ги печат циглите и тоа ќе означи нов цивилизациски скок.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Градбите од ќерпич биле мошне издржливи, приспособливи за големи горештини, а при големи студови лесно се загревале, отпорни се и еластични на потреси, како градбите на цврстите материјали.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)