„Каква вода“, подзеде сега и Сотир, “првин да видиме за тоа што се зборува, дека и двава дуќани во Маказар си сакал да се продадат на тој Шане?
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Ставив и два ремени, еден поширок, друг потесен, според кројот на пантолоните, црни чевли, малку долна облека, една жолта четка за заби, две хемиски пенкала и уште некои потребни работи.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Кога тргна тракторот кон Долнец, зад него бавно тргнаа и двата џипа.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Кога тргнав со мртовечкиот сандак во приколката, зад мене тргнаа и два џипа со по два-тројца внатре.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Даваш сега пу та цена? Е, сега и два пати појќе да дава не му и дам!
„Црна билка“
од Ташко Георгиевски
(2006)
Но, помина ден, поминаа и два, и работите како да почнаа да се менуваат.
„Зоки Поки“
од Оливера Николова
(1963)
Покрај неколку сандаци муниција, бомби, запленивме и два тешки миралези марка „Шварц“. Засега имаме сѐ.
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)
Но откако ги прошета и двата ката отворено им призна дека е пријатно изненаден од начинот на кој е изведена адаптацијата и тоа без стручна помош.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Кој може тоа да го погледне, а притоа тивко да не застенка?
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Одам кај него, а тој ми се насмевнува, како да му носам, на пример, највкусна супа – ах, сега ’ржат и двата коња; изгледа таа бучава настапила по некоја виша наредба за да го олесни овој преглед – и сега констатирам: да, младичот е болен.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Сега пак чекаме в окопи. До ново нареѓење. Тука ни дојдоа и два алжирски полка, на помош.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)