Појавата, “она што е на површината”, е продукт и на принципот што дејствува зад појавата и на превезот што е препрека за согледување на овој принцип.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Така, значајните сличности помеѓу Дерида и Западната традиција се често занемарени.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Чувството што може да се добие од литературата е дека, да ги искористиме зборовите на Кристофер Норис (Christopher Norris), постмодернистичките текстови се “како ништо останато во модерната философија, и навистина претставуваат предизвик за целата традиција и себеразбирањето на таа дисциплина”.2 Јас се залагам за тоа дека карактеристиките што им се заеднички на Дерида и на традицијата се помногубројни и позначајни одошто обично се признава.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ние тешко ја учевме песната, а даскалот ни изгедаше поупорен и понервозен одошто обично.
„Крстот камбаната знамето“
од Мето Јовановски
(1990)
Многу-многу ние децата не можевме да дознаеме зашто сите нè распоредија по присојското и по осојското, по редовите од двете страни на реката да внимаваме повеќето одошто обично да не наиде кон селото некој туѓинец.
„Крстот камбаната знамето“
од Мето Јовановски
(1990)
Поумни одошто обично - додаде Катерина малку подоцна.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Бевме сè уште на спомнатата алеја.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Ете, ѝ беа мил спомен. Се знаеше, ги облекуваше само за државните празници и тогаш, о боже, одеше малку поинаку одошто обично.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Уште утредента се разбудив многу порано одошто обично, со некое чувство на радост поради денот што ми доаѓа во пресрет.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)