Цвичат релсите, ко пауни во зоолошка градина, запира возот, но луѓето не запираат да се тресат.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Но луѓето никогаш не се вратија.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Во компанијата Warner Bros инсистираа да го земам него.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Но луѓето се жалеа: „Ах, нѐ измамивте со таа ретроспекција”.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Веројатно се кафеави, но луѓето со темна коса понекогаш имаат и модри очи.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но луѓето не заминуваа, туку сѐ повеќе надојдуваа и го обградуваа училиштето и чекаа што ќе биде, како ќе се реши оваа неволја што ги снајде, овој спор, кој по пробивање на фронтот, се отвори меѓу Кралството на СХС* и Албанија: каде ќе припадне селото...
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Но луѓето од водостопанството, кога им го поставив ова прашање, тоа не можеа да го гарантираат, со оглед на обемните подготовки и обемната работа што требало да се заврши.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)