Во сите корисни вештини светот или стои во место, или назадува.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тука е мајка му. Таа или стои до шпоретот и готви ручек, или пак седи до прозорецот и му ги крпи чорапите.
„Било едно дете“
од Глигор Поповски
(1959)
Многу од нив со lunch-пакети, со конзерви уредно спакувани во кафеави хартиени вреќички, седат или стојат, го завршуваат својот lunch, остатоците уредно ги оставаат во кантите за отпадоци.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ги вика оние што се потпираа на оградата на Камениот мост или стоеја во стрелачки вод пред слаткарницата „Јагода“.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Валијата седеше скрснозе на посланото сеџаде, а сите други, според рангот, или стоеја, или на еден колк се потпираа врз миндерот до Мехмед-паша.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Не се тргнува од вратата, им ја запира половината и повеќе светлина, ама светлината се смалува и од маглата која во пасамка пасамка поминува крај отворот и од ситните капки дожд за кои не знаеш дали паѓаат или стојат сѐ на едно место.
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
На Криста, нашата сосетка во Гнездо, животот наеднаш ѝ се испревртел.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Во оние попладниња кога времето беше убаво, излегувавме да шетаме по паркот.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Еднаш, откако долго го изнагледа цртежот, Клара рече: “Се прашувам дали оваа жена гледа во бездната, или стои на работ со затворени очи.” .
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Се прашував дали гледа во бездната, или стои на работ со затворени очи. .
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)