А од десното наше крило веќе ми го нема митралезот, не го слушам. „Крило е дел од фронтот на борбениот ред од единицата што се наоѓа помеѓу крајната точка на фронтот и центарот на фронтот.“
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Таа заинтересираност била пренесена на разни институции и центри на политичко планирање.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Но, ја запеа на микрофон „Ајде слушај, слушај, калеш бре, Анѓо“ и ги собра сите симпатии и ја побараа и на „бис“, како да е Виолета, и таа ја отпеа и „Кога си тргнав на туѓина“, а мајка ѝ се расплака, нејзе и Центар ѝ беше далеку зашто, нели, со „два реиза“ мора да оди на гости кај ќерка си.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Лифтон поставува реторичко прашање: „Дали Хирошима е наш текст?“
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Навистина, како претставување, Хирошима го идентификува уништувањето на екстремитетите и центарот на преживување каде што телото фигурира како текст.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Бев дури и на лекар: ми рекоа дека боледувам од Мениеров синдром, некакво трајно оштетување на внатрешното уво и центарот за рамнотежа.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)