Чардакот бргу се исполни со свет. Започна честење и веселба.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
- Бугарскиот војник знае само за смеа и веселба и кога работи и кога војува.
„Будалетинки“
од Мето Јовановски
(1973)
Дури чорбаџи Теодос се пушти малку!
„Чорбаџи Теодос“
од Васил Иљоски
(1937)
Аферим, бре, кум Поцко! Бре, дарба имаат Циганите за пеење и веселба!
„Чорбаџи Теодос“
од Васил Иљоски
(1937)
Ништо поубаво немало: вриела земјата од свирки и веселба.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
СУЛТАНА: Бев на свадба. Имаше турли, турли јадења и пијачаки и зурли и тапани и веселба до три дена.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
СУЛТАНА: Бев на свадба. Имаше турли, турли јадења и пијачки и зурли и тапани и веселба до три дена.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
А ироничната насмевка на Анастасија сигурно се однесувала (ако била навистина иронична) на некого од минатото, некоја личност а можеби беше во прашање и некоја од некогашните пијанки и веселби во овој ист простор.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Да биде апсурдот уште поголем, Митревски истакнува дека работата во хотел „Епинал“ била сѐ само не нешто што би можело да се нарече дејност на „културен работник“.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Имено, Митревски таму работеше на опслужување свадби и веселби, беше приморуван да чисти ѓубре, работеше на утовар и растовар во хотелот, копаше канали и извршуваше секакви други работи кои 62 не се во домен на неговите квалификации, ниту пак во рамките на новосклучениот договор за работа.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Веста бргу се рашири, дојдоа од градот, од власта, се собираа луѓе и од други села и веселбата сѐ повеќе и повеќе се зголемуваше: се пиеше, се јадеше, се колеа јагниња, прасиња, се влечкаа бинлаци со пијалок од куќите, се тркалаа бочви со вино по сокаците; ечеа свирки и песни, клокотеше селото.
„Јанsа“
од Јован Стрезовски
(1986)