Освен неколку крупни кадри, поголемиот дел од сцените е компониран во широкиот лак на масата за вечера и плановите на кујнската послуга, кадешто е остварена раздалеченоста и контролирано растојанието.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Да знаеме како да го искористиме животот мора да знаеме како да ја користиме и контролираме сегашноста.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Согласно на тоа големите (култни) политичари се антиуметнички гении, нивната појава во светот е одраз на една активна енергија чија тенденција е да се завладее и контролира (асимилиран атавизам).
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Фрагментите на изменето значење, се појавуваат на површината на свеста, но, обидите да се именува и контролира нешто остануваат безуспешни, и сите тие микро размислувања остануваат измешани во материјата која мозокот континуирано ја обработува.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
За време на демократијата беше армиски офицер и клучна фигура во организирањето на гардата како полу – воена единица којашто треба да го создаде и контролира новиот поредок во земјата.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)