И кога утредента Бисера почна да припрема терен за да ја изведе работата на чистина, Крле веќе беше донесол решение и кратко и јасно ѝ одговори. — Вечер ќе ти кажа!
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Сите текстови во тематов се преземени од словенечкото списание “Casopis za kritiko znanosti”. превод: Ана Пејова okno.mk | Margina #32-33 [1996] 112 МУЗЕЈ НА ТОЛЕРАНЦИЈАТА Во Лос Ангелес, на булеварот Пико, што се наоѓа во средината на еврејскиот деловен кварт, неодамна отворија Музеј на толеранцијата.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Има бело лице, врамено во црни коси како калуѓерка; лицето осветлено од сонцето ѝ се чини како проѕирно, така што црните веѓи сесем јасно ѝ се оцртуваат како исцртани со туш на стакло.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Публиката преку вестите континуирано се запознава со секакви важни социјални и политички прашања (и за војната во Босна, што MTV ја „покрива“ подобро и посоодветно од секоја „сериозна“ телевизиска станица; на европската младина ѝ е овозможена поголема идентификација со тоа што јасно ѝ се дава на знаење дека во Босна умираат нејзини врсници, што ѝ се слични барем по тоа што до неодамна со подеднакво познавање и занес уживале во истите радости на популарната култура!), а преку кратките, занаетски и идејно перфектно изработени филмови цело време тече агитација за идеалите на расната, половата и културната трпеливост. Margina #32-33 [1996] | okno.mk 111
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Скептиците на тоа ќе приговорат со посочување на променетата природа на современиот капитализам, кој е доста поприлагодлив и во името на профитот е подготвен во строго определен опсег да промовира и содржини и идеологии што на прв поглед му се спротиставуваат.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тоа јасно ѝ кажуваше дека Татко, конечно, ја напушта најголемата илузија на својот живот - да ги следиме јагулите, на нивниот пат кон Америка.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Тетеравењето час на една, час на друга страна на Ивона јасно ѝ кажуваше дека нејзиниот драг доктор малку повеќе претерал.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)