јасно (прил.) - покаже (гл.)

Меѓутоа, голем дел од вработените, свесни за овие игри на газ- дите, не се откажуваат од претходниот синдикат и доброволно продолжуваат да ја уплаќаат членарината на сметката на Агро- синдикатот, иако односот на раководството на ССМ и во овој период останува игнорантски кон нивните проблеми.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Тоа го пра- ват со надеж дека можеби работите во иднина ќе се променат на подобро, а во меѓувреме сериозно размислуваат за формирање на вистински независен синдикат преку кој ќе се борат за своите работнички права. *** Случајот на Ѓорѓиевски е вреден за одбележување поради не- колку аспекти. 94 Прво, тој јасно покажува како една странска директна ин- вестиција нужно не мора да значи течење „мед и млеко“ за ра- ботниците, како што тоа упорно го пропагираат апологетите на неолиберализмот.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Овој вид на фрактален развој многу јасно покажува дека благо променливите параметри произведуваат бурно однесување.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Се сети дека пред да биде уапсен и донесен со специјален авионски лет во Виена, тој цели петнаесет месеци лебдеше во облаци.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Сликите на апокалиптичниот сон ги заменува неговата способност за брза рационализација: Геханна, јудејскиот непрецизен поим за пеколот како што, впрочем, јасно покажав во мојот докторат, е доработен во Куранот и таму е преименуван во Џаханнам или Џехеннем. Во Солун велат – во џенем.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Во машката геј-култура, добриот вкус е усојузен со аристократските претензии, вклучително и со обожавањето на убавината и со идентификацијата со гламурозниот свет на повисоките сталежи, додека негувањето на самиот вкус изразува општо чувство на надмоќ во споредба со оние што ja немаат неопходната проникливост за да го ценат било добриот, било лошиот вкус.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Геј-мажите, забележува Зонтаг, „се востоличуваат себеси како аристократи на вкусот“.278 ‌Нил Бартлет се согласува и ги нагласува аристократските димензии на машкиот геј-култ кон вкусот.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„Ликот на нашите соби“, вели, „јасно покажува дека опстанокот сме си го укрепиле со нагорна општествена подвижност“ (180).
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Како што јасно покажува историјата на ВИ, те. доминацијата на хиерархиско-симболичкото мислење, како и пречките со кои се судри Конекционизмот во своето легитимирање во гранка на когнитивната наука, на човештвото му е многу полесно да мисли во термини на артикулирани хомогености одошто на артикулирани хетерогености.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ова ненадејно појавување на хуманизам и отвореност на умот во масовни размери беше нешто ново.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
МАСОВНИОТ ИНДИВИДУАЛИЗАМ Е НОВИНА
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
МекЛуан и Фуко јасно покажаа дека слободата зависи од контролата над технологиите што досегаат до мозокот - телефоните, печатот, неврохемикалиите, екраните.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)