Во несреќата, беше среќен што десната рака, со која ги прелистуваше страниците на книгите и сѐ поретко пишуваше, му беше сѐ уште жива.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Знаеше, исто така, дека некаде таму таа е сѐ уште жива и дека ѝ е потребна неговата помош.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Сонот беше сѐ уште жив во неговиот ум, особено она обвиткувачко, заштитничко движење на раката, во кое како да беше содржано сето негово значење.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Призна дека ја убил жена си, иако знаеше, а мора да знаеја и неговите испрашувачи, дека жена му е сѐ уште жива.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Мислам дека тој е вистинско богатство.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Гронинг: Дали „Тетка Меј” е сѐ уште жива? ?
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Татко ми од Мелбурн, додека беше уште жив, како што се бевме договориле, ми испрати една сума пари во бренчот на Сити банк во овој град (во нашите банки во тие години немавме доверба откога милионски суми на штедачите им пропаднаа) и јас, бидејќи веќе планирав да патувам во Измир, реков дека и така ќе поминам во Истанбул и ќе ги земам парите.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Им понудил да работат кај него како добро платени проститутки; тие одбиле; тој се заканил дека ќе ги убие, и две ноќи ги држел заклучени во неговата куќа; дошла полиција и ги ослободила, но пукнал срамот, нивните имиња и фотографии се нашле во весниците и тие веќе не се вратиле во родниот град; дури, и ден-денес не знаат дали мајка им е уште жива.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
И за тоа виновникот е уште жив. Арсо одамна му оди по трагите.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Ќе ја надгледувам. Ќе наслушам дали дише, дали е уште жива. А таа не знае ништо.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
И во таа брзина и мојот живот некако избрза, се истрга и еве ме уште жива.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Кога дојде кај него, му рече: „Дојдов да видам дали си уште жив“.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
„Да знаеше и да беше уште жив можеби и ќе се појавеше“, рече таа.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
„Но веројатно не знае.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
„Нема белки вака да ја носам?”, се прашува, „уште жива!”, замислувајќи си ја Горда како потскокнува од уплав кога ќе ѝ мрдне во рацете.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Брза помош, која секогаш задоцнува - проработи една сѐ уште жива жилка во сувата тиква во главата на доктор Миха.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Ги држев сѐ уште живи во сеќавањето од разговорот меморизираните пораки на Арафат. Морав веднаш да ги забележам.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
- Почина? Се лажете, месје. Таа е уште жива. Ако сакате, можам да ви ја покажам.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Се туркаа, викаа и се надвикуваа, за спас се фрлаа во подивените и разулавени води над кои секои неколку минути долетуваа авионите кои во низок лет и заглушувачки виеж митралираа, фрлаа бомби и ракети и веднаш зад нив долетуваа други и со некои бомби што ширеа и дигаа многу пламен, ги доубиваа, ги гореа испопелуваа и мртвите и сѐ уште живите.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Како да не сме заслужиле ниту зракче светлина да остане од нас.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
И ти уште сега, уште жив, се храниш од таа бесмртност, горделив, надмен, од некое друго место ни ја досудуваш смртта нам, на смртните.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Затоа, во предизвикот на мојата потрага, можеби треба да се започне од нејзиното последно патување преку границата, до невтасаниот живот на својот полубрат, во кој беше сѐ уште жива нивната заедничка душа.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Целта им беше да го смират ако е сѐ уште жив.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
Како гилјотина што просто му ја отсекла главата и сега таа лежи на полноќната перница, додека телото под него е сѐ уште живо, но му припаѓа на некој друг.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
Други велеа дека е уште жив и дека некаде се крие.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)