Татко ми замислено го погледна, па задоцнето му одговараше: – Тешко е да се утврди кога се појавиле првите кози на Балканот, а уште потешко е да се установи дали се автохтони, односно староседелски?
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Ми се намовнува кожата, телото ми се тресе. Тешко е и претешко да легнуваш и да стануваш со опседнатоста од неуспехот.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Тешко е да не се препуштиш на целиов провинцијализам што сака да се напика во центарот на сите збиднувања, да држи говори, да се слика пред медиуми, а да не ти пропаднат сите шанси за нормален живот, зашто конците на твоето кутро суштество се во нивните раце и тие ти ја даваат единствената навигација по која ти треба да живееш, ти ја даваат единствената смисла на живот по која треба да трагаш.
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Во книгата во која го опишува ова свое патување, Ламартин зборува и за Пловдив:„Тешко е да се претстави поубава местоположба“ на еден град.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Тешко е во Истанбул да се најдат поубави места за живеење од оние каде што со векови живееле турските падишаси, уживале во харемите и покрај шадрваните ја кроеле историјата и судбината на рајата.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
- Лесно е да се зборне, тешко е да се најде, - рече длабокомислено Пискулиев.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
Ама тешко е затоа што многу девојчиња веќе учеле англиски на разни курсеви и - ајде сега стасај ги ако можеш.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Не е правдина да речам дека наставничката по англиски јазик е премногу строга.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Дека бара дисциплина - точно е тоа и така треба да биде.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Тешко е да се предвиди ефектот што алкохолот може да го има при краткотрајни употреби.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Без сестрано, исцело проучување на сите посебности на видливото, многу тешко е да се претпостави можноста за каква и да е негова естетска трансформација во невидливо.
„Љубопис“
од Анте Поповски
(1980)
Сеедно каков пристап ќе избере и сеедно каков метод ќе примени, тешко е да се процени колку е авторот во состојба тоа успешно да го направи кога е во прашање неговото сопствено творештво, притоа да не ги изневери колку основните важечки принципи на теоретската опсервација што ја применува, толку и да ги појасни, барем, стожерните пунктови на сопственото творечко искуство.
„Љубопис“
од Анте Поповски
(1980)
Одам, брзам но тешко е за одење. Снегот на ридот фаќа до над колена.
„Било едно дете“
од Глигор Поповски
(1959)
Националниот идентитет се потпира на претпоставката за меѓународно признати вредности, но во денешниот свет на брзи промени и испревртени поими, тешко е да се држи чекор со времето и истовремено да се остане на веќе постоечките вредности.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Таквите збунети суштества тешко е да се детерминираат, околината бргу ги открива и бега од нив.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Тешко е само додека стасаш до своето место. Потоа со леснотија ќе пулсираш.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
- Тешко е, не велам, - продолжуваше тетка Рајна, со две деца ретко некоја ќе се нафати да ги гледа, но, ќе се распрашаме однапред, сѐ ќе ѝ се каже, па може и да се најде.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Само таа да нема нејзини, тешко е мешани деца да се чуваат.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Но, како да се направи тоа? Тешко е. Сепак ќе пробам да атерирам врз нешто што ќе одговара на мојата вештина за спуштање ниско.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
- Земи го и Дмитар-Пејко. - Не ќе можам. Еден човек со четири коли - тешко е.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
- А Пецо Даневски? - Не ќе ми тежи. Еден или двајца - сеедно е.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Тешко е... Многу е тешко закоренувањето. Ама, не мери ја тежината во килограми.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Тешко е само кога се страда за ништо, вели.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Тешко е да те нема тебе во мене, ни наредби од сама себе веќе не примам..
„Разминувања“
од Виолета Петровска Периќ
(2013)
Тогаш пред заминување, барајќи клучен совет, во воената школа, во вечните прошетки во кампот, потонат во миризливото зеленило, во кое доминираа багремите, пресудно за мене, со искреност и од душа ми рече: Тешко е да се дадат совети во дипломатијата.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
- Тешко е да се разбере војната, Мајко! - рече еден од браќата. – Сине мој, сполај му на Бога, ти не виде војна. И никогаш, да даде Бог, да не ја видите.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
И тешко е да ја вратиш претходната страница.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Тешко е да му веруваш на талкач.
„Курвите на ѓаволот“
од Елена Велјановска
(2013)
На жена која измислува светови кои не постојат.
„Курвите на ѓаволот“
од Елена Велјановска
(2013)
- И јас им припаѓам на таквите – вели Кадри.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
„Лесно е да се делат совети”, му велам „но тешко е да се постапува според нив”.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Присуствуваме и на економска глобализација и на културна трибализација која оди во спротивниот правец.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Веројатно се наоѓаме пред крајот на националната држава. Со какви разрешувања, тешко е да се каже.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Тешко е да му помогнеш.
„Луман арамијата“
од Мето Јовановски
(1954)
Тешко е, туку да те чува господ од полошо: дома да ти дојдат, што рече...
„Чорбаџи Теодос“
од Васил Иљоски
(1937)
АРСО: Да гледаме, чорбаџи Теодосе, со арно со нив, па побргу да ги испратиме.
„Чорбаџи Теодос“
од Васил Иљоски
(1937)
Во тој случај, ако Бојс бил, како што вели печатот, „контроверзен уметник“, тешко е да се замисли дека тој сѐ уште може да биде контроверзен со една изложба која вешто го стопува она што е различно, а суптилно го брише она што дава место за дискусија. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 83
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Аргументите што ги изложив неодамна против идеите на Бојс (1) и од коишто денес многу малку би одзела, сами од себе се распаѓаат во мигот кога тие идеи се потиснати во втор план (како да се работи за грешки од младоста?) и кога во прв план испливува грижата за јасноста на делото.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Се чини како оној најслушаниот Бојс кој исчезна низ прозорецот да се вратил низ рамките и присуствува на оваа изложба, Бојс-дијалектичар и оратор-бранител, Бојс на перформансите и екологист- кандидат на европските избори, оној кој ја подржуваше идејата “секој човек е уметник”, оној чија концепција за проширена уметност немаше ништо заедничко со “таканаречените пластични дарови”; се чини како тој, Бојс, теозоф и гуру, да се обраќа до ѕидовите, но само со неколку зборови педагошко резиме.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Стопати ти напишав и толку пати се избришав, но тоа беше вентил за мојата душа, исполнета со таква тешка, смртна тага која трае и се прелева од една во друга форма.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Не смеам да дозволам да ме води бес и лутина, ги сублимирам негативните чувства но, ќе го унифицирам гневот, тешко е, но ќе издржам.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Никој не рекол дека ќе биде лесно, проклето тешко е!
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Моето постоење, конкретумот на моето битие без тебе, без нас, без она што можеме да постанеме заедно, без нашата љубов, без нашиот копнеж и жед за животот би било сурово, измачувачко, ништовно.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Тешко е да го задржам погледот и да разберам дека колку и да се трудев да бидам среќна да уживам во моментите на задоволство имав чувство на непријатност, неприродност и грижа од вината дека тоа не го заслужувам.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
По леденото стакло не се трча. Тешко е и одењето.
„Авантурите на Дедо Мраз“
од Ристо Давчевски
(1997)
Тешко е, мачно, страшно е туѓинец да си, гост да си, в својата земја таткова. Нација сме или не?
„Робии“
од Венко Марковски
(1942)
Тешко е, мачно, страшно е В твоата земја таткова дека за прв пат солнцето со радост те огреало, дека за прв пат ваздувот со мирис благ те запоил, дека за прв пат земјата со слаба нога нејака си ја згазил и проодил – да тлееш и да гаснееш, како на црна туѓина, и да те враг, нов сајбиа, земјата што ја заграбил, напреки гледа секога.
„Робии“
од Венко Марковски
(1942)
Тешко е братко, Стојане, мило да немаш крај себе, сакам на книга да учам, в очи ми солнце да влезе, мракој ми душа затнале, ко лисја капат денови, в гора мени промени, одново лист ќе потера, а мојте братко, младини не ќе ги видам никога. – Дејгиди кучко погана, куќа ми, кучко, поцрне.
„Робии“
од Венко Марковски
(1942)
Тешко е на почетокот да се распознаат сите улоги што треба да се играат до крајот на престојот...
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Последната во низата сали е реконструкција на злогласните тушеви во Аушвиц.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тешко е да се предвиди што ќе ги насмее овие жени. Но ја ценам нивната работливост.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тие речиси никогаш не грешат.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во секоја сала серија витрини, човечки кукли, звуци и ликови ги оживуваат корењата на анти-семитската омраза и го следат нивниот поход на патот до истребувањето и кон Конечното ослободување.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
При преминувањето од една во друга сала на Куќата на холокаустот тешко е да се сочува рамнодушноста.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Сем Хант ти одбива по еден Џеб за секоја грешка, и така ти се насобира.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тогаш тој ја префрли својата стара и сува рака преку моето рамено и со дедовска љубов ми рече, Умнице на деда, ми рече и додаде: „Кога нешто е важно а тешко е да се каже, ми рече, тогаш е најдобро да се остави молкот да рече што ќе рече“.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)