И двајцата добро знаеме
на која жена мислиме
само јас отскокнувам кај неа
љубопитен и на вишини навикнат
не можев да си замислам
толку еднолично и неразонодено суштество
рамна снага рамен говор
несовршенството ме предизвика
потсвесно, како што обично се вели
правев трикови за забава на народот
покажував нови мустри
шарпи шешири шпилови
стапчиња топчиња кутивчиња
бели гулаби за бела магија
создавав драмски штимунг
го извлекував резервниот маж
последниот џокер
од мојот долг од што е дупнат
џеб, немав време за колебање
носев кружна насмевка
- рингишпил на лицето
каде јас, таму таа!
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Таму каде што Америка пушта долари, таму таа клава голем контрол.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Многу понејасно помислуваше на Џулија. Некаде таму таа страда, можеби и многу повеќе од него.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Знаеше, исто така, дека некаде таму таа е сѐ уште жива и дека ѝ е потребна неговата помош.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Не знам зошто ми се чинеше во последно време дека еден ден не ќе ја најдам таму таа слика и сѐ повеќе имав желба да ја преместам во собата каде што спиевме Ели и јас.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Но увидувам дека тука и таму таа требала да произведе исти ефекти.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Да е ноќ со месечина, Ангеле може ќе ме праша: оти, тате, само по нас оди месечината? Кај ние, таму таа... Напред!
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)