Сѐ се одвива некако во еднаков амбиент, под отворено небо.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Најпосле, „дортмунтскиот“ од Атина пристигна. Настана трчање и општа раздвиженост на перонот и - наеднаш сѐ се среди.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Можеби двете страни малку треба да се прилагодат, но сѐ се одвива во корист на оние што сакаат само сигурност и врамнотеженост.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Во психоанализата е присутна силна редукција на тајната, големо неразбирање на знаковите и симптомите, сѐ се сведува на она што Лоренс го нарече „мала нечиста тајна”.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
За сѐ се сеќаваше, за секоја подробност, ништо не беше заборавила.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Веле слушаше напрегнато. Тој сѐ се надеваше дека ќе чуе некој макар и најмал одглас, којшто ќе му го стопли срцето, но... вистината беше жестока.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Потоа сѐ се смири. Ноќ. Тишина...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Завесата се дигна. Претставата започна... На сцената е Дездемона. Сѐ се претвори во очи и уши.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Сѐ преврте по таванот. Секоја штица, секоја греда, сѐ се најде под неговите растреперени прсти, но пушката не ја откри.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Сѐ си има своја памет, свој ред, сѐ се труди да порасне, да се зачува, да остави семе, да остарее. И билка, и дрво, и животно.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Куќата се стишува, жената одново заспива, кучињата молчат, сѐ се смирува.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Од никого не бегам, вели Лазор непријатно штрекнат. Одовде сѐ се гледа.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Сѐ се прави и сѐ се поправа дури си млад, вели, а после само ги жеволкаш годините.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Во тие нерадосни денови се изгуби и гласот на Големата вода, сѐ се испусти, добриот сон некаде неповратно излета.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Лекови немало, а лекарите рекле дека таа е млада и здрава жена и дека ќе ја победи болеста ако поминат 18 дена, (осумнаесеттиот ден бил пресвртница). За тоа време што сѐ се случува!
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
Размислуваше: нели е најубаво кога сѐ се меша едно со друго? Како луѓето.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Џабе ви чалми, ефендии! му идеше да им довикне. Сѐ се гледа, сѐ е на видело!
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
И кој сѐ се реди во погребалниот спровод на телесно умрениот дух во таа негова куќа?...
„Куршуми низ времето“
од Љупчо Стојменски
(1976)
И сѐ се доодува и снегот и сивата измаглица на денот и студенината.
„Липа“
од Матеја Матевски
(1980)
Навистина убав, обмислен ред на постапки; сѐ се чини толку природно; мислам дека неа воопшто не би ја збунил заклучокот дека сите овие постапки всушност укажуваат дека таа е домаќинка која отворено ја прикажува својата наклонетост кон уредноста: Ништо не смее да пречи, да недостасува но дури ни да стрчи.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Веќе нема сомнение дека исказот е лирски. Сѐ се случува во исто време, меѓувреме.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Не може човек да се покрие со превезот на самозаборавот зашто никогаш нема да излезе од затворениот круг на немоќта и сомнежите во сопствените сили, зашто под него се венее, сѐ се отуѓува и ретко надоаѓа утехата и надежта.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Еднаш излегувам на балконот, кога околу главата почнаа да ми зујат две-три оси.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
И од тогаш сѐ се исчисти. Веќе не се појавија.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Според тоа, сѐ се одвива како она што се нарекува говор да може, во своето потекло и цел, да биде единствено еден момент, суштински, но детерминиран модус, еден феномен, еден аспект, еден вид на писмото.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Движењето беше апсолутно нужно, а таа нужност не може да се појави пред ниедна друга инстанца, со цел да биде просудена.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Па, човекот на сѐ се навикнува. Утре со него имам уште еден судар“.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сѐ се одвива како западниот поим за говорот (во она што, отаде неговата повеќезначност и тесната и проблематична спротиставеност на зборот и на јазикот, го врзува главно за фонематската или глосематската продукција, за јазикот, за гласот, за слухот, за звукот и здивот, за зборот) денес да се открива како маскирање на едно првично писмо5: пофундаментално од она кое, пред ова пресвртување, се сметаше за прост „додаток на зборот“ (Русо). okno.mk | Margina #11-12 [1994] 51
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сѐ тече - сѐ се менува... она што е сегашност за миг станува минато...
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Споулавен цртеж Сѐ се канам, сѐ се канам, кон твоето око свртен, да ти кажам што сѐ стана на некаков детски цртеж...
„Најголемиот континент“
од Славко Јаневски
(1969)
Ќе речете од каде го знам сето ова. Сѐ се знае.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
ДИМИТРИЈА: А минатата година во осум сабајле? Како на скали да спиеше. Сѐ се памети.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Денес сѐ се купува и продава. Дури и она кое луѓето мислат нема цена. Тоа обично е и најефтино.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
А во огледалото, што да ви раскажувам, што сѐ се гледа! Ужас еден! Сѐ од лошо -полошо!
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Најмногу ме нервира мојата коса.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)