На пример, врз база на цртежите кои исто така беа вклучени на изложбата во Палацо Граси и насловени како “Etant Donnes: Maria, la chute d’ eau et le gaz d’�clairage”; земајќи ги предвид: “Марија, падот на водата и гасот за осветлување”(1947), заклучуваме дека Марија Мартинс можеме да ја сметаме за инспирација за споменатото табло на кое Дишан работел во тајност последните дваесет години од својот живот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Само студеше многу кога пристигнав, од толку што беше на отворено горе на гребенот... невозможно беше да се згрееш.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Се разбира, невозможно беше да се транспортира оригиналот, кој како и “Големото стакло” е трајно инсталиран во галериите на Музејот на уметностите на Филаделфија.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)