Зашто се обидував да му ја приопштам онаа хомосексуалност на едниот која – дури и да ја прифатеше или и самиот да ја возвратеше – мора да го спречила едниот од нас да се сретне со другиот на спротивниот крај од преполната соба. (22–23).121
Геј-желбата по правило бара остварување, и го наоѓа, во самотното настрано задоволство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Уште полошо, особеното настрано задоволство што бродвејскиот мјузикл сѐ уште им го дава на одредени геј-мажи е задоволството кое сексот што сега можат да го имаат не им го овозможува.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Хомосексуалноста тука е прашање на дрочење сам во луксузна хотелска соба, по свилена долна облека и во елегантно руво, кај што си го росиш телото со виолетова водичка, си пушиш цигари, си пиеш шампањско, окружен со свежо цвеќе, уживаш во чувството на моќ и си „токму онаков дечко каков што од секогаш си сакал да бидеш“ (130).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Се работи за самотно настрано задоволство – за она што Д. А. Милер го нарече „хомосексуалноста на едниот“.246
Нил Бартлет, пишувајќи за Оскар Вајлд, вели: „Кога и да го замислам во поза, не е ниту гол ниту пред празен ѕид.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)