И тој и селото и ридиштата наоколу биле фатени во обрач на мрак зад чија граница можел тогаш да се стеснува нов обрач на онбашии, заптии, јузбаши, чауши, кајмаками, мулазими, кадии и секакви одбрани стрелци и мислители на царството, повеќето со измеќари, соколари или ќати, но сите со кубури, со долги или краткоклуни пушки, со јатагани, анџари, џилити и наџаци на чие железо со златни или со сребрени нишки е запишана муслиманската покорност пред пророкот.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Така сета планина и планините наоколу биле полни со такви езерца.
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
И тогаш светело многу, џинот рикал уа, уах!
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
Од неговата седелка прудолу по спилите имало исушени бразди крв, а секаде наоколу биле развеани коски, клунови, стапала, клопчиња коса и пердуви.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Жолчно надојдената ноќ од сите јами и од сите рани на животот го демнела на секој чекор со соништа што ги заборавил ослободувајќи се од треската и го присилувала да се движи со крадечка претпазливост помеѓу двоколките на кои, овде или онде, веќе спиеле неколцина.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)