Ови прашања ги поттикнуваат индивидуите да објаснат како замислуваат дека другите луѓе ги доживуваат. (а) ја повикуваат индивидуата да посегне наназад во складираното преживеано искуство и да изрази одредени аспекти кои биле заборавени или занемарени со текот на времето, и (б) ја активираат имагинацијата на индивидуата така што станува можно алтернативно доживување на себе.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Ако сте го сториле тоа, како ви успеа да престанете да го правите тоа?
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Гледајќи наназад во така значаен момент, што забележавте дека правите а што би можело да го помогне овој успех? • Можете ли да ми опишете што претходно се случувало?
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Прашања за доживување на искуството Прашањата за доживување на искуството (White, 1988б) во голема мерка го олеснуваат реавторизирањето на животите и односите, и често тие се попродуктивни од оние прашања коишто бараат од индивидуите подиректно да размислуваат за своите животи. 52 Margina #4-5 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Би требало секој да биде во состојба да се загледа наназад во минатото и да биде сигурен дека имал мајка што го сакала, целиот, без услови, дури и кога ќе се покакал или помочкал.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Но, пред воопшто да започнеме да ја објаснуваме таа чудна синтагма, ќе појдеме малку наназад во нашата анализа и ќе се вратиме во времето кога Хундертвасер не бил толку познат како архитект, туку пред сè како сликар.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Очите на Роса црвени, а во душата и срцето болка, ама таа не е дојдена за да ги бара страдалничките стапалки наназад во животот.
„Црна билка“
од Ташко Георгиевски
(2006)
Ги гледав Ева и Амалија, како да сакав низ нив да гледам наназад во времето, во долгата нишка мајки и ќерки, не само оние мајки и ќерки кои течеа во нивната крв, туку сите мајки и ќерки, од почетокот на човештвото па до тој миг, секоја крв во крв.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
А потоа се свртев и излегов.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)