На мелодрамата, барем, совршено би ѝ стоела дефиницијата на Зонтаг за кампот како „сериозност што потфрла“. („Сигурно, не може секоја сериозност што потфрла да се избави како Камп“, брза Зонтаг да додаде.) „Само она што ја содржи точната смеша од претераното, фантастичното, страсното и наивното“.308
Да ја доживуваш и да се сладиш со мелодрамата како камп значи да ја спасиш од целосна абјектност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А, пак, мелодрамата тврдоглаво одбива да го признае тоа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тоа е тоа што прави мелодрамата – кога се гледа од надмено стојалиште, небаре од положба на општествена повластеност и надмоќност – да излезе кампеста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Иако, кога се мери според аристократското мерило на класичната трагедија, мелодрамата не може да не потфрли во достигнувањето на достоинственоста што ја ужива трагедијата, таа не си го препознава неуспехот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)