Човек кој остава ваков коњ и вакво чупале, рече, сигурно не е ајдутин, сигурно е некој чуен трговец кој навистина мислел да го врати Бошета ваш, и сам да се врати по коњов и чупалето, но може пореди снегов и студов го згрешиле патот па сега двајцата заедно лежат удавени или замрзнати, јали во некој дол јали во некој вир.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Со право, ако навистина мислат да направат така.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Зашто ништо не се спечали со земјата што се доби со исушувањето на мртвиците и блатата.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
„Во моментот кога тоа се случува“, беше рекла таа, „ти навистина мислиш така“. Тој мислеше така.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но не е вистина. Во времето кога тоа се случува, ти навистина мислиш така.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Работи кои е подобро да не ги знаеш што навистина мислат другите за тебе; како се произведува (детска) паштета; како изгледа твојот стомак, од внатре; што сè го возбудува твојот партнер; каков е, како човек, твојот омилен писател; кој се крие зад никот на оној што ти остава злобни коментари; дали ако уплатеше ќе се паднеа баш тие бројки; што ти мислам..; кој е убиецот, на почетокот од филмот; колку ќе ти доцни хонорарот; што се случува зад сцената во театар; како котираш во еволутивни рамки; на што сè се подготвени некои твои блиски луѓе; кога и од што ќе умреш; што би било кога би било. дали сево ова има некаква смисла.
„Сонце во тегла“
од Илина Јакимовска
(2009)
Но јас, во својата болест (навистина мислам дека тој месец се наоѓав во еден вид бунило), што денес ја нарекувам поленово лудило (беше пролет и многу полен имаше во воздухот, и целиот свет зуеше како кошница), напишав петнаесет песни за Луција.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Потоа прашаа дали навистина мислам дека она што го кажала госпоѓицата Луција П. во својот говор на приредбата е кретенизам.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Ме прашаа дали навистина мислам дека луѓето кои се залагаат за здрава народна уметност, со здрав народен дух се „опиноци и гајдаџии“. Реков дека да.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Прости ми поради ова, но јас навистина мислам така.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Ниту збор не измислив и не ги излажав.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
ЉУБА: А, твојата уметност! Твојата уметност... Најнапред јас навистина мислев дека ти си прекрасен, изразит, скапоцен камен, но сега знам колку ти вредиш.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Зборував… Зборував… а притоа сеќавав како напрегнато сум вслушан во шумовите од соседната соба; дури и прашував; сигурен сум дека неколкупати прашував, но не гласно туку во себе. (Навистина мислев дека го прашувам во себе Грофот.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
А моето распрашување од прилика течеше вака: Извинете, а собава до вашата дали е собата на Мирко Бунде?
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
ТРЕТАТА ЖЕНА: Јас навистина мислам да се вклопам.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)
„Сакам нешто да ми ветиш. Никогаш немој да бидеш Ракетар.“ Застанав. „Навистина мислам“, рече тој.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)