Оливера ми кажа дека некои деца биле уште уплашени од војната и дека не можат да спијат, а кога ќе заспијат викаат во сонот и бегаат од постела, се кријат под креветите, некои само да чујат брчење на камион или трактор, и ќе почнат да скокаат низ прозорците, си мислат авиони и тенкови идат и ќе се пикаат по грмушките, ќе се тресат ко пилиња, негователките ќе ги бараат, а тие ги затвориле ушите и очите, само устите им стојат отворени, ама пак не се оѕвиваат, не се кажуваат; оти не се оѕвиваш ми вели Горачинов, кај беше досега отидена, ме прашува, по ортомата своја, му велам, и јас не знам кај бев, а надвор се смеат, на вратите од кабините ни напишале ,То долапи ефтихијас"18 и се смеат,
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Излетуваш надвор и не знаеш кај беше земјата, кај отиде.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
еднаш, за една иста коска се фатиле со едно куче и се наттргуваат, си ја отимаат коската, се дават, крв им тече од ноктите и од забите, на Стевана, ко вода му се нишаат забите, не знам кај беше ова и не знам кога беше, јас мислев во цвеќе ќе ја најдеме Македонија, а таа во казан клаена и сите ѓаволи играат околу неа, ќе ја посееш жито, а кукавици ќе ти никнат и после не кладоа да вежбаме војнички работи, фронтот е како кај Бигла, а ние како кај Зајгазица во ливадите вежбаме: напред, назад, клекни, легни, а командирот, некој добар, Благоев го викаа.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Тука беа и двете инженерчиња. Ти не знам кај беше, отиде некаде“.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Незгодно ми е дури и да го прашам кај беше сите овие години.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Којзнае од кај беше дојден: дали од Солун или од подалеку.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Кажи, кај беше?
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
- Еј, Јоне, Јоне, вели Дуко Вендија, кај беше, а кај отиде...
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)