На денот на празникот на манастирот, од Солун достаса стрикото Онисим и без да заобиколува му изложи дека треба и зошто треба веднаш да се врати во Потковицата.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
За Корилчета дуќанот значеше едно разочарение: тој си мислеше дека во него ќе има шеќерчиња и петлиња на дрвце, а не можеше да разбере зошто треба дуќан за брашно, кога има амбари.
„Послание“
од Блаже Конески
(2008)
- Само? - рече Гоце и го погледна во очите.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
- Зошто треба да бидам внимателен? - праша Гоце.
„Гоце Делчев“
од Ванчо Николески
(1964)
Климент Камилски кој дотогаш замислено и внимателно следеше, нешто запишуваше, одеднаш живна и го прекина Татко: Ете зошто треба да побрзаме со нашиот проект, ние конечно ќе треба да се ослободиме од опасните зборови во нашите балкански јазици кои потсетуваат на мрачното минато?
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Само не ми е јасно зошто требаше толку да се намачиме двајцата, за да го сфатиш тоа.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Требаше да си одам утредента, зошто требаше да бидам втора смена на работа.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Ете зошто требало да се фрли гемијата надвор од водата!
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Меѓутоа, тој не знаеше: зошто, зошто треба тоа да го прави.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Тоа беше потреба да се напие, до бесвест да се напие човечка крв, од кого било, но најдобро од своите најблиски.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Не му требаат пари, врски, охрабрување од спортски ѕвезди, не му треба ни повластено културно потекло, иако, сигурно, сите тие работи се полезни, особено ако сака да се издигне во спортската професија или ако сака да стане олимпиец.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но, барем отпрвин, сѐ што му треба е дарба, здравје и среќа – работи што не се резервирани само за повисоките класи, иако материјалните животни околности на повисоките класи поблагонаклонето му погодуваат на развојот на сите три предуслови.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Значи, лесно е да се види зошто спортовите имаат демократска димензија и зошто требало да изгледа дека претставуваат облик на извонредност кон кој може да се стреми секој – облик на извонредност што му е отворен на обичниот маж и кој тој може да го цени.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Операта, која налага сложена соработка меѓу пејачите, музичарите, текстописците, композиторите, сценографите, режисерите, кореографите и јазичните советници, изгледа како да е затворена, во поглед на својата публика и на исполнителите, за сите освен за припадниците на општествената елита.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Како што не сум сигурен и зошто требаше да ја подучувам Загорка да биде отворена во разговорите со доктор Пачев!
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Притоа дури инсистирав и на потребата од искрен пристап?
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
нѐ гледа во облеката, во ликата, ни бара пасоши, ние кажуваме дека ги исфрливме пасошите, од радост и од глупост ги исфрливме, велиме, тие нѐ редат под стража, шестмина, колку што бевме од Македонија, нѐ затвораат во пристаништето и нѐ сослушуваат, нѐ прашуваат кој нѐ испраќа во Бугарија, дали Турција или Англија, ние кажуваме дека идиме од Америка, се чудиме зошто треба некој да нѐ испраќа,
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)