Една импликација од сето ова, и тоа нималку изненадувачка, е што некои млади геј-мажи денес можеби имаат повеќе заедничко со геј-мажите од времето пред Стоунвол отколку што кој било од мојата генерација бил подготвен да верува или да признае.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во неговите распакнатини и најкритични точки, зад завесата на филозофскиот спектакл на идентитет и единство, на моменти се јавува и телото: кај Ниче, во Фројдовата психоанализа и во феноменологијата и постструктурализмот телото сè почесто е протагонист на човековата суштина.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Англосаксонската традиција, денес можеби најплодна, за телото размислува како за проблем на релација body-mind.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)