Она што е важно во овие повнатрешнети предизвици кон хуманизмот е испитување на претставата за консензус.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Сѐ што беше важно во тој момент беше да остане некако жив, додека да помине грчот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Единствено што е важно во целата работа е тоа дека не смееме да се изневериме меѓу себе.“
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Исто така ја поттикнував, врз основа на овие посакувани правци на развој, да размисли и да каже што смета дека е важно во нејзиниот живот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Како што се чинеше дека Еми сѐ посилно ги поддржува овие анти- аноректички активности, јас ја охрабрував да ми помогне да ја разберам основата на тие активности во нејзиниот живот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Сепак, мислам дека okno.mk | Margina #4-5 [1994] 9 е важно во еден ваков, многу тежок контекст, да се обидеме да бидеме критични и да не заборавиме дека критичката свест е понекогаш поважна од солидарноста.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Знаејќи колку е важно во овие мигови да имаш топло подадена рака и раме за солзи Виктор ја гушна.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Има нешто неизмерно големо и важно во неговиот живот, една човечка должност што го заслепува со својот сјај, да се урне нешто сосем подло и гадно.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Како да ќе му кажам одговор што ќе реши нешто важно во животот.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Симона го нема, а и да го има, и тоа не определува ништо важно во мојот живот.
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
За среќа се покажа дека Фрањо не бил заинтересиран за нејзината уметност, па откако се уверивме во тоа, повторно се вративме на претходната тема. Темата Мартин.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Ми се чини дека ако нешто ѝ е важно во животот тоа се тие нејзини слики и цртежи, тој нејзин волшебно возбудлив свет во кој таа е вистински господар.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Оваа интервенција на агентот предизвикала извесно поместување во ставовите на британските експерти.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Според размислувањето на А/Д1, единствено важно во испратените информации за Велика Британија било да се "потсети Форин офис дека меѓу македонските лидери има човек којшто може да биде многу корисен за СОЕ".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Возвишеното одушевување за коешто сведочи таа слика воопшто не губи ништо со фактот дека ние сега знаеме на кој начин тие настани биле манипулирани (во крајна линија, тие имаа врска со ударот на тајната комунистичка по лиција, Секуритате, против самата себе, против својот сопствен означител; т.е. стариот апарат пре живеа менувајќи ја својата симболичка облека): за нас како и за најголемиот дел од учесниците, сето тоа стана видливо дури накнадно, но она навистина важно во тоа е што масите во Букурешт ја „доживуваа“ таа ситуација „отворена“, дека учествуваа во единствена меѓусостојба на премин од еден дискурс (на општествени врски) во друг, кога за еден краток, минлив час, стана видлива празнината во големиот Друг, во симболичкиот поредок.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Необично е важно во тој период децата да се блиски со родителите и многу да разговараат меѓу себе за сѐ.
„Јас - момчето молња“
од Јагода Михајловска Георгиева
(1989)
Почнувате да го сфаќате значењето и на најситните детали и она што е важно во донесувањето на проектантските одлуки не е вашата перцепција туку начинот на кој другите луѓе перцепираат.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)