Но, вистинската љубовна врска беше речиси незамислив настан. Жените од Партијата беа сите слични.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Првата љубовна врска ја имала на шеснаесетгодишна возраст, со еден член на Партијата од шеесет години, кој подоцна извршил самоубиство за да го одбегне апсењето.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Не кажав за љубовната врска меѓу балерината Клавдија и пејачката Ники.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Во сајберсветот ќе се натпреваруваш, ќе имаш љубовни врски, размени, шаховски игри, разговори, истражувачки проекти, ќе скијаш на кој рид сакаш, со сите оние прекрасни луѓе, и секој сѐ повеќе и повеќе ќе комуницира со помош на тој глобален јазик на икони. okno.mk | Margina #17-18 [1995] 89
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Ете, си реков, некој сака да ѝ наштети на мојата четиригодишна сериозна љубовна врска, преку симболот на скинатото синџирче, ама што е пак сега симболиката на memory stick-от?
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Зашто, голем дел од емоционалната деструктивност во љубовните врски произлегува токму од тоа што љубовникот не си ги гледа чувствата и однесувањето како незадолжителни, како обликувани (барем делумно) од условна општествена улога, како ефект од изведба на културно сценарио и како вдоменост во романтичен идентитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Само во тоа можеш да се однесуваш како сите други и пак да тврдиш дека сѐ си правел на свој начин.316
Романтичната геј-љубов може да личи на нешто општествено уште побунтовно наместо нешто општествено пропишано, па затоа геј-мажите можеби се склони да им припишуваат на своите љубовни врски некој опасен и претеран степен на емотивна вистинитост, на лична автентичност.317 А со тоа се ризикува да им се внесе на тие врски полнеж и нееластичност што знаат да бидат задушни, додека си во нив, што, пак, потоа прави да биде потешко да се избега од нив.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Човечката цена на љубовта произлегува од тоа што општествената институција љубов се збркува со природниот, самоникнат, незауздлив израз на силно чувство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Слично, општествениот подбив што ги следи тие врски може да ги натера геј-луѓето да почувствуваат особен притисок да ја истакнуваат нивната природност, односно нивната неволевост.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој укажува дека составувањето на геј-желбата и геј-сестринството, на убавото и на кампот, иако воопшто не е лесно, е возможно и може да се случи.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Постои, да заклучиме, еротика на мелодрамата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кога се најразумни, љубовните врски на геј-мажите се нејзин пример и отелотворение.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А една од задачите на машката геј-култура е да ја свети таа еротика, да ја чува, да ја соопштува и да ја пренесува.
Но, ако мелодрамата има своја еротика, тогаш има и своја политика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Да скратам, геј-мажите ја знаат – односно, барем мора да ја знаеме – цената на високата сериозност, тиранијата на општествените улоги што не можат да си дозволат да ја признаат сопствената изведбеност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Вљубувањето, така, е најконформистичкиот начин да се биде поединец.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тие лични цени се највисоки кога се работи за романтична љубов.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Обратно, пак, вљубувањето е најоригиналниот и најспонтаниот начин на потчинување, можеби единствениот начин на потчинување на општествените заповеди кој никогаш не те прави да личиш на конформист.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)