Во минатиот век, особено во наше доба, во напорот да се докучи смислата на првиот допир, да се согледаат одново острите граници и јарки бои со помош на кои првата слика се населува во потсвеста, голем список меѓу нив и творци од епохално значење за творештвото, направија обид да создаваат и по пат на психеделичкиот фактор.
„Љубопис“
од Анте Поповски
(1980)
„Простодушната отвореност, подвижноста и јарки, јарки бои”.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
И ниту еден сликар кој се обидел посуштински да ја проучува детската уметност не останал недопрен од нејзината магија.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Невидливото во поезијата е материја во која и запирката претставува ту оган, ту тага, ту некоја јарка боја навезена на работ на облеката.
„Љубопис“
од Анте Поповски
(1980)