И тука се чувствуваше вообичаениот мирис на варена зелка, заеднички за целата зграда, но беше некако пресечен од едно уште поостро испарување на пот кое - човек го знаеше тоа штом ќе го почувствуваше, иако беше тешко да се каже како - му припаѓале на некое лице што не е присутно во моментот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Околу целата зграда имаше ограда, а од задната страна имаше нешто што наликуваше на статуа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Слични отвори постоеја на илјадници или десетици илјади низ целата зграда, и тоа не само во секоја соба, туку на куси растојанија и во секој коридор.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но, каде застанав: ни останува, значи, многу малку време, можеби два часа - да отидеме во воздух сосе целата зграда, или последниот куршум да си го струполиме себе си во муцката, или пак да ѝ се предадеме на полицијата. (на Боб) Без треперење изговорив прилично долга реченица.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Брзо разгласуваш по комшии и целата зграда е у неизвесност: дали електро–инженерот што бил помошник директор у Пошта ќе успее да стане шеф на втора смена у МекДоналдс?
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)
Еден туп старечки крик, од него одекна целата зграда, тој се чу и на сокакот. И Дуко замина.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Ако ветувате, тогаш вака. Во сиот обид и напрегање да наслушнам на што точно ме потсетува звукот кој постојано доаѓаше во мојата канцеларија преку цевките на парното греење, кои протегајќи се низ целата зграда, се спуштаа по ѕидот, близу до моето работно биро, си направив многу интересни и необично инвентивни претпоставки.
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Ѓорѓија подголтна во себе, и насмеан и изгледајќи сосем природно, ја потсети за вчерашната покана.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
И тука имаше некој мотив, па почна да пее француски шансони под тушот - и наутро и навечер - при што не можеше да го слушне само таа, туку и целата зграда.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Рекламите насликани директно на ѕидовите „преземаат“ цели згради, се прошируваат и преку рабовите на зградите, за на крај да ја проголтаат целата зграда.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
На градските улици, шарените, сјајни слики на насмеани лица и манекенки во бикини ветуваат задоволства на потрошувачката непопречени од реалностите на социјалната борба.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Ја пребаравме целата зграда, соба по соба; цели ноќи, цела една недела посветивме на секоја соба одделно.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)