Наспроти овие дела, проблемот на повеќекатноста и наслојувањето е присутен и во делата како што се Предавање за времето (1976), за 12 гласа, магнетофонска лента и филм, и Ренга за станбен блок (1976), за оркестар, кое се состои од низа наслоени делови без име.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во верзијата Имитации за оркестар без диригент и во делото И така натаму (1973) за оркестар со или без диригент, повторно укажува на хегемонистичкиот статус на диригентот во ансамблот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во Евтина имитација (1969) се обиде отсуството на сопствената звучна и стилска препознатливост да го надомести со имитација на Сати-евата музика.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)