Уредениот свет од многу слики сфатени во полната тежина на едно повеќеслојно читање нѐ насочува основната филмска постапка на Гринавеј да ја одредиме како едно вештачко видување.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Следниот филм, Jubilee (1977), прикажан на програмот “Недела на критиката” на Канскиот фестивал, е резултат на сликање со камера, вообичаена филмска постапка на Џарман.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Себастијан е ново, невообичаено и радикално, вклучувајќи ги и минималните трошоци за костимите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ваквиот концепт овозможи поголема селективност отколку во дотогашните филмови во коишто е чувано единството на времето и местото, па така изборот на епизодите во Девојките од челзи претставува и збир на дото гашните Ворхолови филмски постапки.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Инспириран од патувањето во СССР, врз основа на таму снимениот материјал, во 1984 год. се реализира среднометражниот филм Imagining October.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во оригиналната верзија се наведени и броевите на собите во кои се одвивале поединечните дејствија; меѓутоа, управата се заканила со пријава, па броевите се повлечени.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)