Убиство е токму она кон што ќе ве доведе целосното отсуство на кампот.
Истава поента одново ја изнесе Рајнер Марија Фасбиндер, во својата филмска адаптација на Керел (Querelle) од Жан Жене, роман што само оди чекор понатаму во трансформацијата на Мелвиловата приказна од морална порнографија во геј-порнографија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Со истите зборови би можел да се опише и „Книгите на Просперо“ (Prospero’s Books), неговата сопствена филмска адаптација на Шекспировата драма „Бура“.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Гринавеј, изјава во Кан, 1988. okno.mk | Margina #8-9 [1994] 47 Eми Фајн Колинс и Бредли Колинс ПОТОПУВАЊЕ НА ТЕКСТОТ Во “Книгите на Просперо “, екстравагантна филмска адаптација на “Бура” (The Temtest), режисерот Питер Гринавеј (Peter Greenaway) ја реинтерпретира Шекспировата последна драма низ вртоглави уметничко-историски алузии.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Мелвил и го антиципира и го обратува Вајлда: Секој човек можеби го убива она што го љуби, но и секој човек го љуби она што го убива: Нека им биде ова предупреда на приврзаниците на мажественоста, на оние што претпочитаат геј-еротичност повеќе од геј-култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)