Благодарение на патиките овие дела и конкретно го насочуваат нашето внимание кон адолесцентскиот „ангст“.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
За разлика од браќата Чепмен, Sarah Lucas (р. 1962) ги користи популарните претстави за непосредна, често јасно феминистичка критика.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Холандиното читање и на Лок и на Хјум, наспроти заднината на феминистички критики на философијата и во контекстот на недостатоците на емпиризмот и неговите предрасуди кои потекнуваат од полот е многу јасно.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Маргина 37 29 Гордана Внук ПОСТ-ПОРН МОДЕРНИСТКИ ЖЕНСКИ ПРИСТАП КОН ТЕЛОТО КАКО МАТЕРИЈАЛ ЗА ТВОРЕШТВО
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Холанд започнува со забелешката дека постои, се разбира, философија создадена од жени, како што постојат и феминистички критики на философската традиција и феминистички приоди кон општите места во философијата.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
За разлика од движењето на „модерните примитивци“ во коешто главно машките членови преку радикални и нелогични гестови со кои го модифицираат сопственото тело (тетовирање, прободување, саморанување) укажуваат на телото како на последно прибежиште во коешто единката сѐ уште има моќ, тн. „женски“ перформанс, во анализите на феминистичката критика, ја користи присутноста на женското тело со кое манипулира жената- автор (досегашниот објект станува субјект) за да ги преиспита односите на моќ во репрезентацијата на женската сексуалност, разоткривајќи ги симболичките основи врз коишто почива начинот на гледање во „машкиот“ свет.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)