Средбата меѓу двете жени на глумицата ѝ го менува сфаќањето за себе, за својот идентитет како жена, за историјата и политиката на нејзините односи со мажите и најпосле ѝ го менува толкувањето на драматичната улога, иако е тешко да се тврди дали тоа го прави на подобро или на полошо.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Филмот е решителен обид да се возобнови трагичниот начин на чувствување, да се оживее вистинскиот дух на трагедијата во еден современ контекст така што ќе се црпи од антички извор, та да се открие дали е возможно да постои нешто како феминистичка трагедија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во тој момент знаев дека чувството кон таа друга мајка со ништо не го повредува чувството, љубовта кон мајката што не беше родила и што на така трагичен начин ја загубивме.
„Друга мајка“
од Драгица Најческа
(1979)
Резултатот е современа феминистичка (или можеби контрафеминистичка) верзија на Еврипидовата прочуена трагедија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)