тоталитарен (прид.) - режим (имн.)

Тој сакаше со помош на уметничката топлина да го излечи германското патолошко затврдување во тоталитарен режим, што се одвивало за време на неговото детство.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
За московскиот underground, плодно земјиште кое веднаш реагираше на сѐ што се однесуваше на современата уметност од западна Европа, Бојс претставуваше вистинско откритие.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Сега, кога длабоките последици од поразот, разорувањето и срамот ја достигнаа својата кулминација, тие мораа да се соочат со студената омраза на светот.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Уметноста, според Бојс, истовремено е процес на самоизлекување и општествено исцелување.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Овие сликари кои живееа заедно и сочинуваа своевидно социјалистичко гето, збунето го насетија познатиот отпечаток, оној кој бидува втиснат еднаш засекогаш, отпечатокот на човекот кој го почувствувал, макар и за кратко, притисокот на тоталитарниот режим.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во тоа време, московските интелектуалци страсно се интересираа за зен- будизмот, го читаа и препрочитуваа Карлос Кастанеда.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Се натпреваруваа овие старци, ретки мудреци на Балканот, исфрлени на духовните маргини на земјата од страна на тоталитарниот режим.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Неговиот прв објавен роман, Времето на козите (Le temps des chèvres) претставува чудесно напишана романескна алегорија за едно општество под ударите на еден тоталитарен режим со сите придружни аберации.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Тоталитарните режими, особено во периодот на сталинизмот, владееја со ужасни, стравични методи во потчинувањето и обесправувањето на човекот.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Книжевното портретирање на тоталитарниот режим е жестоко, но е предадено мудро, задржано, низ сведоштва за трагиката и истрајбата на балканскиот човек.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Зар бестијалноста на тоталитарните режими и бескрупулозноста на таканаречените „слободнопазарни“ општества не опстојуваат сосема легитимно на 99% од површината на планетата, па никој не може да ги криминализира?
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Можеби мојата цел беше преку вистинската сказна да ги покажам апсурдностите на тоталитарниот режим, преку акции со крвави последици: ирационалната прораганда измислува лажни непријатели на системот за да ги започне ликвидациите.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Ако политиката, во своите програми, пишува Никола Ковач во својата книга Европскиот политички роман, се нафрла против жртвените јарци, дисидентите, класните непријатели, рлатениците од странство тогаш тоталитарниот режим не се двоуми пред масовните уништувања: од Шоа до Гулаг.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
И на извесен начин, се покажува силна моќ да се претстави сета апсурдност на еден идеолошки и тоталитарен режим, успе­вајќи да претстави два живи лика во нивното возбудливо пријателство: ерудитот убеден во моќта на духот и козарот цврсто всидрен во моќната природа...
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)