Беше тоа типичен претставник на својата епоха: носеше зимски капут од чоја, необично долг и широк, темносин шешир од филц со спуштен обод, широки пантолони со високи манжетни и светли плитки чевли, воочливо слични на ортопедски; околу вратот поради некоја причина му висеше кинески пешкир.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
На прашањето поставено на Вуди Ален како дошол до одлуката да биде типичен претставник на авторското кино, генијалниот режисер, автор и актер, одговорил дека лошото читање на неговите текстови од страната на режисерите го натерало самиот да ги режира.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Кон крајот на педесетите години на гробиштата на Донскиот манастир, кој е во близина на издавачката куќа „Мисла“ и токму наспроти лудницата Соловјев, можеше да се забележи еден необичен маж.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Комбинирајќи ги двете, се обидов да направам нешто со печатите. Дали го сметате Швитерс за типичен претставник на модерната?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Никола беше типичен претставник на битолскиот чаршиски фолклорен вид луѓе – разговорлив, еднакво готов со сталоженост нешто да ти каже, но и внимателно да те слуша па макар колку да си здодевен.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Во каков однос е тој со другите значајни појави на веков? Во некоја смисла, Швитерс е егземпларен за модерната.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Историчарите на уметноста и уметниците го запознаа преку написите и изложбите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)