— Е, деца, како шо гледате и ние останаме баеги на куп.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
„Не е секој ден Велигден, Тодоре, не е!“ — почна да очајува, не гледајќи излез од тешката положба.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
За некаква сопротива, ми се чини, ни збор не може да стане.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
— Во тешка положба се наоѓаме, — рече, длабоко издишувајќи се, Гарванов и се налакти на десниот лакт.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Османското владеење кое ја предизвикало тешката положба на населението на Балканот, било повод за кревање на бројни востанија во почетокот на XIX век.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Потпишувањето и насилното спроведување на меѓусебните договори меѓу Бугарија и Грција, Грција и Турција за “доброволна” размена на населението ја промени етничката структура на населението во делот на Македонија под грција и дополнително ја влоши и онака тешката положба на Македонецот.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Дури и самата употреба на македонскиот говорен јазик бил забрануван.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Така, во 1821 било кренато Грчкото востание, кое пак било повод за кревање и на други востанија.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Му ја изложив на Едип-паша, како на претседател на судот, тешката положба на затворениците, а посебно на болните, и барав подобрување на условите.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Една овца ојагни мртво јагне. И за такви појави Бојан знаеше, па иако тоа не беше случка што треба да се радува, му дојде како најпотребна помош во една тешка положба.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Попрво, како што видовме, тие претставуваат и признание за тешката положба на машкото геј-живеење и решителен одговор на неа, вклучително и категорично отфрлање на главнотековните општествени вредности што ги унижуваат и ги обезвреднуваат геј-мажите.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А не може ни несвенливата геј-склоност кон кампски препрочитувања на хетеросексуалната култура да биде само одраз на некакво неостварување геј-гордост и на неизлечливите ефекти на општествената доминација.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Напротив, стратегиското присвојување на стрејт-културата и понатаму им служи за витални цели на геј-мажите, а и на други, и овозможува важно, макар било и имплицитно, средство за општествена критика и политички отпор.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Истрајноста и популарноста на традиционалните машки геј-културни практики повеќе од четириесет години по Стоунвол можеби навистина се одраз на продолжувањето на неповолните политички околности, на натамошните искуства на антигеј-угнетувањето, исклучувањето, општествената доминација и стигма – но не во смисла на тоа дека се просто патолошки последици од општественото непријателство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Зошто толку многу геј-мажи и понатаму им се восхитуваат на негеј-ликови и се идентификуваат со нив, зошто и натаму претпочитаат културни прикази во кои отсуствуваат геј-мажи?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Од дното на душата нешто ја тресеше, се надеваше на некаков спас од тешката положба.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Тргнувајќи од комплицираната меѓународна ситуација, тој укажал на тешката положба на грчкото партизанство.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)