Цената се знае: прогонство, гетоизација, проклетство, виолетова ѕвезда, главата на кланица... ... 198 Margina #11-12 [1994] | okno.mk На пошироката публика, се разбира, Џарман ѝ е попознат по филмовите отколку по сликите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од 1967 почнува да излага, а и да работи на филмски и театарски сценографии.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во овој случај, да парафразираме еден од тие “црни” Французи - Бодријар: голем се станува единствено со побуна против сопствената нација, со востание против владеачките (викторијански) вредности.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Таа ги анализира структурите на национализмот како во основа хомосоцијални, докажувајќи дека антагонизмот кон жените од сопствената нација е една од првите форми на напад врз “Другиот”, и дека е конститутивен за национализмот, или за она што таа го нарекува “екстремен национализам.”
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Да не ни беше згадена било каква помисла на оружје по босанскиот крвав пир (чии инспиратори беа исти такви типови ко што сте вие наутро во огледалото, со вашата грижа за “сопствената нација”, семејство, а пред сè за вашиот дебел г’з и чувство на комфор) може и ќе игравме некаква игра видена од италијанските и германски “леви” терористи во седумдесеттите.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Тоа доведе до загуба на родната земја.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Потоа, го загуби аргентинскиот народ со тоа што застана на страната на мачителите и убијците на сопствената нација.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Најпосле, ги загуби и своите најдобри пријатели, од неразбирливи и нејасни причини.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Конечно, поради мошне заплеткани причини и како след на горки завади, Борхес го загуби и преостанатиот дел од своето семејство.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)