Исто така, забележете дека целта на деконструкцијата не е да се конституира некоја нова држава на “тиранија” или “неправда”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Деконструирањето на хиерархиските дихотомии, каде што еден термин е традиционално претпочитан во однос на другиот,12 може да нѐ потсети на една од погоре споменатите народни приказни.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Навистина кога тој расправа за графоцентризмот, го опишува него како да е создаден во изгнанство, пратен во колонија на лепрозни и протеран.13 Ако ја разбереме деконструкцијата како една приказна, Дерида е добриот херој кој со неговото ново оружје - деконструкцијата, го принудува историскиот шовинистички фоноцентризам да префрли дел од сопствената моќ на традиционално дискриминираниот и понижуван графоцентризам.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ова за него беше и еден вид проба на сопствената моќ, по ударот.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Ваквата ситуација прикажува една слика на диктат и манифестирање на моќ од посилната страна во „дијалогот“, а релативната рамнотежа на сите преговарачки страни од аспект на влијанието да се наметне сопствената моќ при носењето и измената на законите е само декларативна.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“
од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски
(2015)
Позната не само по својата комбинација на раскош и абјектност туку и по разулавената жестина, како во неколку филмски улоги така и во некои приказни за нејзиниот личен живот, Џоан Крафорд може да симболизира отпор, пргавост, сила, решителност и неумолива волја – (феминистички) дух сјадрен во злогласниот укор што го изрекла пред Одборот на директори на Пепси-кола, кои, по смртта на нејзиниот сопруг, се обиделе да ја истиснат при еден неуспешен обид да ја спречат да го наследи како претседавач на одборот: „Не се заебавајте со мене, дечки!
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
“ Како што укажува и самата реплика (сетете се на изведбата на Липсинка), Џоан Крафорд направила кариера од држењето до себе без разлика на очигледната ранливост и токму кога била ранлива.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Дивите можеби се жени од стрип, но тие не се без извесна сопствена моќ и авторитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој навлезе во светот со сила тогаш само така беше можно тоа, и го преврте светот наопаку испитувајќи ги туѓите можности за при тоа ТОЈ да ја измери сопствената моќ!
„Еп на Александар Македонски“
од Радојка Трајанова
(2006)