Каде ќе можеш да слезеш до дното на душата, каде ќе помечтаеш, и каде ќе излееш горчина, ако во домот, ако во твојот сопствен дом не најдеш, за сето тоа, одзвук, ехо...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Ти ми рече, „Чувај си го ова среќно камче за твојот сопствен дом“.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Затоа влегуваат во театарот како во сопствен дом... атмосферата во англискиот театар е како дома, лежерна“.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Претседателот на некој начин го стави во куќен притвор и му го лимитира уживањето во просторот на сопствениот дом.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
А: Живееш у сопствен дом што сам си го купил, среден како од каталог.
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)
Со акционистичкиот пристап кон градежништвото Хундертвасер сака да го пополни расцепот помеѓу градителот и станарот, сака на идните станари да им го врати задоволството на изградба на сопствениот дом.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Преземајќи ја сета вина на себе, не собираше сили да ја споделува загубата по синот со жена си, колку и таа со очите да го молеше за тоа. Ѝ ја препушти грижата за помалата ќерка нејзе, како што се отуѓи од сопствениот дом, навраќајќи не толку да се види и да преспие со нив, колку да се пресоблече и да ја избричи повеќедневната брада.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Нема сомнение дека секој од нас мисли на украсувањето на сопствениот дом, но имаме ли секогаш посебна причина зошто некој предмет е ставен токму на одредено место?
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Можно ли е дека нашите сопствени домови се само-организираат на овој начин, во кој експресивните сигнали на нашите драги предмети што ги поседуваме играат активна улога?
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Тие ни помагаат не само во размислувањата за нашите сопствени домови, туку и за домот на нашите домови - градот. okno.mk 39 Од оваа гледна точка, нашите индивидуални домови стануваат домаќинства, една од многубројните видови институции удомени во нашите градови.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)