Тој е и останува значаен поради неговото влијание и поради она што го оплодил.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дали современиот уметник денес поседува вака широк опсег на изразување? Се чувствувам мошне близок на колажите и на остварувањата какви што се MERZBAU.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Како би го дефинирале значењето што Курт Швитерс го имал за вас? Јасно е дека Раушенберг, во 1953 или1954, ја видел изложбата на Швитерс кај Дизни Џенис (Disney Janis) на 15 East 51 street, бидејќи истовремено тој излагаше кај Бети Парсонс (Betty Parsons), која се наоѓаше на истата адреса и на истиот кат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Комбинирајќи ги двете, се обидов да направам нешто со печатите. Дали го сметате Швитерс за типичен претставник на модерната?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Меѓу нив имаше едно или две дела изработени со печати. Некои современи уметници чие творештво е сродно со творештвото на Курт Швитерс го одречуваат непосредното влијание и зборуваат повеќе за некакви заеднички преокупации од кои пак произлегуваат слични форми (тоа е случајот на пример со Раушенберг (Rauschenberg) во однос на COMBINE PAINT INGS.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ја ценам подеднакво и неговата слобода во однос на стратегиите на интервенција. Можете ли да го објасните поимот “стратегија на интервенција”? Во овој случај, стратегија на интервенција значи избор на употребените средства, бидејќи она што сакаме да го изразиме му претходи на начинот на кој тоа ќе го сториме.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Маргина 36 119 Игор Тошевски ДОСИЕ ‘96 Проектот „Досие 96” претставува поврзување на еден актуелен социолошко економски и истовремено идеолошки проблем со еден друг момент кој обично се третира како спореден: статусот на современиот уметник, уметничкиот чин и културата воопшто во една држава која се наоѓа во период на транзиција: како економска, политичка, така и психичка.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Проширувајќи го своето видување на светот врз сите големи дела на минатото, тој ни дава час од историјата на живописот; ние се гледаме во двојна димензија и сфаќаме, ренесансните, класичните и современите уметници во себе веќе ги носеа зачетоците на Ботеро... 204 Margina #8-9 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Јапонските современи уметници мораат да најдат начини да го поврзат ова наследство во еден поширок поим, бидејќи овој “пасош” не е повеќе од важност дури и во рамките на Јапонија. Tadayasu Sakai е критичар на уметност и заменик директор на Музејот за модерна уметност Камакура.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Идеја која дејствува низ илјадници, главно подземни канали, а пред сѐ ја потценува будноста на современите уметници.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Уметничкиот контекст на лично изложување на ризик во процесот на настанувањето на делото има еден семиотичко-симболички квалитет којшто оди од онаа страна на садомазохизмот. (Weibel 1978) За многу современи уметници телото сè уште е моќен материјал.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Ова дело, напротив, дава привид на „блаженост“ со асоцијациите на популарната христијанска иконографија и симболика.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
“ (Chalupecky 1978:34) Ако уметникот се тепа, тоа не значи дека садистичката публика набљудува еден мазохистички уметник... затоа што изложениот уметник може да се замени со публиката или дури со севкупното човештво.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Стаклениот „аквариум“ во којшто овцата се наоѓа е можност за тотална презентација којашто токму ја користат современите уметници истражувајќи ја популарната иконографија (од Jeff Koons до Gavin Turk).
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Современата уметност ја нема катарзичната улога поради едноставна причина што современите уметници не прифаќаат дека постојат „нормални” наспроти ненормални човечки услови; дека постои некој општ морален закон кому можете да му се вратите од абнормалноста.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Она што го доживуваме како тешка ситуација, несигурност - тоа не е абнормалност, туку перманентна човечка состојба.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
И врз тој факт на прифаќање (затоа тој, меѓу другото, е современ уметник) Граси гради една урбана акција, многу позначајна од вообичаените патетични плакатчиња што повикуваат на петиции и слично. 150 okno.mk
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
И. К.: Мислам дека малку воопштувате.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Хаосот кој новата уметност воопшто го создава може да се објасни само со укажување на основното тежнение на современиот уметник за поместување на аголот на гледање, како и замена и прераспределба на застарените и утврдени улоги.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Ф. Б.: Вас ве сметаат за прв вистински современ уметник во Русија, пресвртница за современата уметност во вашата земја.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Да се биде пресвртница, “првиот современ уметник”, нема никаква смисла.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Една генерација го зазема местото на друга.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)