Ех, откога таа ке помине, веднаш во следниот момент, ама токму во тој нареден момент- сегашноста станува историја, па тогаш трчаме по неа, назад, за да ја анализираме.
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Следниот момент сѐ се измеша. Беше токму вака како што раскажувам.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Во следниот момент виде некаков голем вулкан во ерупција кој поради стрмнината на падините заличуваше на пенис.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Но во следниот момент ја извика слугинката и ја испрати кај Зарчеви, по сестра си Атина...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Во следниот момент веќе тој лукаво му се насмеа и си ја избриша со белото шамиче потта.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Во следниот момент веќе се тргнува: Кој е овој Никола Рилков?
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Во следниот момент Бахтијар-паша нареди во борбата да влезе и анадолскиот полк, артилеријата да почне од сите топови да го бие градот.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
И тогаш ја виде високата фигура на Милан како се наведнува и следниот момент ги слушна неговите утешни зборови упатени кон птицата.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
И потем сосема кротко пристапи кон разбојот, јас ја фатив за половината, ја поткренав и таа веќе следниот момент се фати за вратилото.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Ја зедов крпата за лице од клинецот на вратата но не се упатив кон потокот.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Впрочем тоа го потврдија веќе следните моменти.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Мојата опсесија ми вели да ги заборавам белешките, но заборавам дека самиот се согласив за целава оваа идеја.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Продолжувам да пишувам работи како: “ова не е важно”, и посебно моето омилено, “зошто, зошто, зошто”. 9.00 Продолжувам да мислам дека се спуштам, но само за следниот момент повторно да се најдам исфрлен во нова снажна халуцинација.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Традицијата секогаш тежнее кон потполна, апсолутна смисла, којашто важи од еден до следниот момент, па во вечност, кон смисла дефинитивно отелотворена во една мисла, во еден настан, кон смисла окарактеризирана со потполното насочување кон себе, без какво било залудно растурање.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Во следниот момент еден грозен, и греблив писок, како од некоја огромна неподмачкана машина, допре од големиот телекран на крајот од салата.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во следниот момент, не сосем случајно, дозволи една мала група луѓе да го раздели од неа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во следниот момент, тешко беше да се каже по чија иницијатива, таа му се најде во прегратка.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во следниот момент тој се превитка од жестоко кашлање кое речиси секогаш го напаѓаше набргу по будењето.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во следниот момент жестоко потскокна. На вратата се слушна тропање.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Знаеше дека ќе наиде во следниот момент.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
„Ти се плашиш“, рече О'Брајан гледајќи го в лице, „дека следниот момент нешто ќе се скрши.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но, во следниот момент, кога се сретна со погледот во очите на Хелвиг, тој ни малку не беше поблаг од погледот на неговите родители.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Ова тврдење ѝ задава жесток удар на класичната дихотомија според која сите тврдења се или вистинити или лажни, затоа што ако за момент помислите дека тврдењето на Епименид е вистинито, веќе следниот момент сте принудени да се вратите еден чекор наназад и да помислите дека е лажно.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Таа плачеше кога ми ја соопшти оваа приказна.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Како да се најдовме на истата патека зашто во следниот момент ја слушнав мојата забелешка за смртта на Самоников изречена токму од него: „Имам слушнато” објаснуваше тој “дека понекои злобници тврдат оти љубовта кон Јана била причина за неговата смрт.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Се чинеше коњот и неговиот јавач се едно суштество што одвреме-навреме се раздвојува, па секоја од двете засебни единки тргнува по некој свој однапред одреден пат, но веќе во следниот момент двеве разделени единки повторно се слеваа во една нова поцврста целина, која, барем така изгледаше, ништо повеќе не може да ја раздвои.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Му се чинеше малечка како детска кукла, веќе следниот момент огромна, неизмерно висока, во постојано движење – ќе му виснеше во лицето, или одеднаш ќе се оддалечеше, се ширеше, издолжуваше.
„Пловидба кон југ“
од Александар Прокопиев
(1987)
- А ти? Ти што мислиш, смрдам ли? - како што ја прашуваше, дланките почнаа да ѝ се потат.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Мони, Миле и Бистра одеднаш станаа малечки, а во следниот момент почувствував како нешто ми се лизна под ногата.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Со други зборови, кога Буда го прашале како постигнува просветлување, дали постепено или ненадејно (Мао вели постепено), Буда рекол - постепено, но во следниот момент вели - ненадејно; и дава примери од природата.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Отец Лаврентиј трча со солзи во очите и се смее, скока од радост, ја тегне камбаната и ѕвони пред утрински дожд.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
И во следниот момент, вистинска поплава од познати букви го затрупува видикот: манастирот е поплавен од убави слова, што еве, влегуваат во празните книги и се враќаат на свои места, како што си стоеле запишани од раката на последниот македонски ректор.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
И словата на блажен отец Лаврентиј се тука; ги исполнуваат празните страници на новите книги онака како што си биле сочинети, како ништо да не се случило.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во следниот момент ми пријде еден од двајцата познати пејачи и без никаква најава ми го побара бројот.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Веќе следниот момент тие се бакнуваа, а потоа тој отиде кај друга и пред очите на Ило неа ја бакнуваше.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Таа моја физичка промена беше многу тешко да се сфати и, на крај, не постоеше човек кој може да се носи со фактот дека оваа атрактивна убавица следниот момент може да се претвори во грда, очајна трапавка без ни трошка достоинство и самодоверба.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Значи, ме гмечеше со сета сила, ми ги притискаше рацете на градите, се гушев, а следниот момент ме тегнеше за коса.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Да, тоа беше клучот на причината зошто луѓе кои на моменти беа маќепсани од мојата внатрешна убавина и сјај кога сум среќна, следниот момент кога ќе ми згасне жарот и огнот во душата сето тоа се претвора во прав.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Така седејќи не знам колку време, гледав втренчено во таа една точка во ѕидот, во која следниот момент од благи сенки постепено почна да се формира лик.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)