Врз таквата основа Џарман аплицира разни предмети: пронајдени предмети, предмети од неговите претходни филмови, предмети од неговата околина и секојдневие, цели или скршени парчиња стакло, насликано стакло...
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Единствена работа која, покрај филмовите кои ги правевме, служеше за правење на атмосфера, беа Билиевите фотографии. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 167 Сѐ беше ново 1964 година.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Тоа е скршено парче од Бларни-камен. Дедо ми го донел од Ирска.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Иако сликите поседуваат genius loci - Британија - кадешто Џарман не го испушта од вид ниту викторијанскиот период, империјалното минато, општиот британски конзервативизам, декаденцијата, ксенофобијата и сл., силна е присутноста и на моментните општо-цивилизациски закани: нуклеарни, еколошки, епидемии на сида.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Били сакаше и рефлектирачки површини - поставуваше скршени парчиња од огледало овде-онде и ги мешаше со сето наоколу.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но, можеби највеќе од сѐ, среброто претставуваше нарцизам - огледалата се премачкуваат со сребро.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Покрај доминантната црна, Џарман најмногу употребува црвена и златна.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)