свој (прид.) - нај (чест.)

Тоа се значи портрет­ската ролна (со Нико и музика од Велвет Андерграунд), потоа ритуалната ролна (соблекувањето и моно­логот на Ерик Емер­­сон), театарската ролна (Мари Менкен и Џерард Маланга) како и инци­дентот кој овде се појавува во својата нај­ра­звиена форма: ролната со Ондин веро­јатно ја содржи најимпресив­ната секвенца која Ворхол некогаш ја снимил.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Ваквиот концепт овозможи поголема селек­тивност отколку во дотогашните филмови во коишто е чувано единството на времето и местото, па така изборот на епизодите во Девојките од челзи прет­ставува и збир на дото­ гашните Ворхолови филмски постапки.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)