Сите читатели на плакатчето ќе морале веќе да биле запознаени, несомнено еден по еден, со одредени аспекти на великата опера, ним веќе морало да им биле објаснети значењата на одделни зборови и ќе морале да биле воведени во еден посебен универзум на чувствување поврзан со еден особен начин на кој ја живееле својата хомосексуалност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Освен својата хомосексуалност, која ја покажуваше отворено и храбро, искуствата со навистина сите наркотици на овој свет, токму оваа возбудлива биографија, во 60-тите, направи од Burroughs култна фигура. Paul McCartney се погрижи за тоа сликата на Burroughs да се појави на омотот на албумот Sergeant Pepper, Andy Warhol, Robert Mapplethorpe и Richard Avedon го фотографираа.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Членовите на мојана тогашна вежбалница не може, сѐ на сѐ, да се опишат како крајно култивиран свет – како луѓе од кои нужно би се очекувало да ги знаат уметностите воопшто, а поконкретно класичната музика, а камоли да ги знаат изворно на италијански сите либрета на Вердиевите опери.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
За да можеше таа алузија на Аида да им значи нешто на своите читатели, во тој свој општествен контекст, многумина припадници на локалната геј-заедница ќе морале да се имале здобиено со значителна претходна културна наобразба.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Не затоа што се срамиме од својата хомосексуалност, туку затоа што постоунволската хомосексуалност се срами од нашите културни практики и од особените задоволства што тие ги предизвикуваат.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Општествените дејства на машката геј-култура, конкретно на нејзините иницијациски практики, ќе морале да надоместуваат за таинствените, елитистички одлики на оперската форма кои, во спротивно, ќе ја ограничеле способноста за нејзино доживување само во кругот на културно софистицираните.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)