Татко молчеше. Тонеше во својата тишина. Ништо не коментираше.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Не можеше, и да сакаше, да излезе од својата тишина која стануваше с погуста.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Таа пак, од преголем замор, веќе беше заспана. А Татко и натаму тивко продолжуваше да ѝ се доверува на својата тишина...
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Си се врати веднаш во зоната на својата тишина, и продолжи одмерено, небаре ги диктира елементите од извештајот што требаше да го поднесе комисијата пред Партијата и пред власта: - Сите овие сиџили, односно кадиски регистри или протоколи, пишувани или препишувани од разни кадии, помеѓу 1607 и 1912 година, колку што може да се забележи од овој бегол увид, пишувани на арапскотурски јазик, најголемиот дел се однесуваат на положбата на селаните, на чифлигарството, на верските конверзии, на матролозите, на дервенџиите, на јаничарите...
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Татко и понатаму ѝ остануваше верен на својата тишина во која полесно ја одржуваше својата рамнотежа, директно предизвикан од цинизмот на Донски.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Татко, во мигот, не гледаше друга стратегија и затоа ѝ се препушти на својата тишина.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Мајка замолче, си се врати во својата тишина.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
По тажаленките, Мајка небаре се закопуваше во својата тишина, го допираше нејзиното вистинско дно, пренесувајќи ја во некои мистични предели на душата.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Таа имаше две верзии за својот престој во Албанија: една верзија која ја знаевме сите, до поединости, и една друга верзија, само нејзина, којашто ја криеше во длабочината на својата тишина.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Се обидуваше својата возбуда да ја скрие во својата тишина, тој голем штит на нејзината самота.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)