свој (прид.) - структура (имн.)

Тавел пишуваше и детални сценарија, но Ворхол не се придржуваше до нив; во случајот на Vinyl тој дури и ги саботираше пробите, па во филмот е видливо дека протагонистите го читаат текстот од off­screen поставените табли (“idiot sheets”). Vinyl е немарен филм, немарен во својата структура, во својата иконографија, техника и изведување; полн е со немарности во однос на ефектот, такашто дури и луѓето кои го почитуваат Ворхол повеќе ги поздравуваат и ги сакаат филмовите на Пол Морисеј, во кои идеалите на вештиот комерцијализам - а тие СЕ идеали во оваа земја - прават доследен напор да забавуваат. okno.mk | Margina #15-16 [1995] 105
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Среде линеарно пишуваниот код т.е. абецедата, од неодамна се наоѓаат туѓинци т.е. знаци кои по својата структура не се линеарни.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
За разлика од раните бучни неми филмови на коишто со монтажа им беше додаден звукот (на пр. митралезите од Ејзенштајновиот Октомври, 1927), Ворхо­ловите филмови тематски и концептуално, во својата структура се неми, лишени 102 Margina #15-16 [1995] | okno.mk од монтажа и движење на камерата, значи од филмскиот јазик (Kiss, Eat, Empire), па и нивниот оригинален звук малку би им користел, или пак натуралистичкото озву­чување би донело до симнување на нив­ното естетско ниво и концептуалната чистотија.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Звук и „изведување” на филмовите Го истакнавме минимализмот на движе­њето и општата кинестезија во некои Ворхолови концептуални дела, да кажеме уште еднаш дека во периодот од 1963-1965 (со исклучок на Tar- zan and Jane regained, Sort of и Harlot) станува збор за неми филмови.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Среде линеарниот писмен код, т. е. азбуката, од секогаш се наоѓале туѓи букви, т. е. букви, што по својата структура не се линеарни.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Постоењата никако не се исто со историјата: историјата по својата структура најчесто мисли во термините минато, сегашност, иднина.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Заедничко во овие обиди се нивните ограничувања кои се јасно прикажани, и, како и самите резултати, и тие се видливи без никаква мистификација.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)