свој (прид.) - опседнат (имн.)

Во различни пригоди и по различни поводи, Прокопиев отворено ја признава својата опседнатост од раскажувањето како такво.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Правејќи три до пет часа готов материјал неделно во времето на врвот на својата опседнатост со филмот, Ворхол веројатно потсвесно посакувал вака спектакуларен момент.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Тоа се значи портрет­ската ролна (со Нико и музика од Велвет Андерграунд), потоа ритуалната ролна (соблекувањето и моно­логот на Ерик Емер­­сон), театарската ролна (Мари Менкен и Џерард Маланга) како и инци­дентот кој овде се појавува во својата нај­ра­звиена форма: ролната со Ондин веро­јатно ја содржи најимпресив­ната секвенца која Ворхол некогаш ја снимил.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
„Ги ‘режирам’“ – вели тој на едно место – „како кусометражни аматерски филмови без кастинг и пробни снимања, со една камера и со брза монтажа“.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)